Αρχική / ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ / Καραμανλής στο ΡΘ: Η Β. Ελλάδα ήταν ο φτωχός συγγενής, αυτό έχει αλλάξει – Τι είπε για Fly Over, ΟΑΣΘ, ΜΕΤΡΟ (audio)

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

27/04/202110:47

Καραμανλής στο ΡΘ: Η Β. Ελλάδα ήταν ο φτωχός συγγενής, αυτό έχει αλλάξει – Τι είπε για Fly Over, ΟΑΣΘ, ΜΕΤΡΟ (audio)

Καραμανλής στο ΡΘ: Η Β. Ελλάδα ήταν ο φτωχός συγγενής, αυτό έχει αλλάξει – Τι είπε για Fly Over, ΟΑΣΘ, ΜΕΤΡΟ (audio)

ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

«Όλα τα έργα που έχουμε παρουσιάσει στη Θεσσαλονίκη αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου γα την Μακεδονία. Με δυο στόχους. Το προφανές που είναι η ανάπτυξη και από την άλλη καλύτερη καθημερινότητα» τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ο οποίος φιλοξενήθηκε στον αέρα του Ράδιο Θεσσαλονίκη και μίλησε στον Στέφανο Διαμαντόπουλο με αφορμή την αναβάθμιση των οδικών αξόνων Θεσσαλονίκης- Εδεσσας και Δράμας – Αμφίπολης που ανακοίνωσε το Σάββατο ο πρωθυπουργός.

Ερωτηθείς αρχικά για το Fly Over ο κ. Καραμανλής είπε πως «έχουμε ολοκληρώσει την Α φάση της προεπιλογής. Είναι ένα έργο που έχει ξεκινήσει και θα γίνει με ΣΔΙΤ. Θα βελτιώσει την καθημερινότητα χιλιάδων πολιτών. Είναι ένας υπερσύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος. Ο προϋπολογισμός είναι στα 370 εκατ. και εκτιμάται ότι στο τέλος του 2021 θα υπάρξει ανάδοχος και η φάση κατασκευής θα διαρκέσει από 3 έως 4 χρόνια».

«Στο ΣΔΙΤ την λειτουργία και την συντήρηση την έχει ο ιδιώτης οπότε το έργο θα είναι πολύ καλύτερο και όταν θα παραδοθεί μετά από 27 χρόνια θα είναι φωτισμένο και καλοσυντηρημένο, σαφώς χωρίς διόδια. Η κυβέρνηση δεν είναι κατά των διοδίων. Πιστεύω ότι εκεί που πρέπει να υπάρχουν διόδια να υπάρχουν διόδια. Στο συγκεκομμένο μαζί με τα άλλα δύο έργα που ανακοινώθηκαν δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξουν διόδια. Μετά από 27 χρόνια το παίρνεις το έργο, επιστρέφει δηλαδή στο δημόσιο. Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον ιδιωτικό τομέα. Τα οφέλη είναι πολλά. Τα έργα γίνονται στην ώρα τους και τα έργα αυτά θα είναι συντηρημένα» τόνισε.

«Η αντιπολίτευση έχει δυστυχώς μια απίστευτη εμμονή. Το ΣΔΙΤ είναι σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου. Δεν μπορεί να το πάρει ο ιδιώτης και να το βάλει στην τσέπη του και να φύγει. Θα δημιουργήσει τεράστιες δυνατότητες για να μην έχουμε τα μποτιλιαρίσματα. Είναι πρωτοποριακό το έργο» υπογράμμισε.

Άξονες Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη

Ερωτηθείς για τους δύο οδικούς άξονες  Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη ο κ. Καραμανλής είπε πως «το Θεσσαλονίκη – Έδεσσα έχει μελετηθεί εδώ και πολύ καιρό. Η κύρια αρτηρία θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο, θα αποκαταστήσουμε τον υπάρχοντα δρόμο για περίπου 13,5 χλμ. Θα είναι κλειστός με κατασκευή περίπου 30 χλμ. νέα τμήματα. Είναι ένα έργο που νομίζω θα βγάλει την Έδεσσα και την Πέλλα από την απομόνωση. Αυτά τα έργα θα γίνουν στην ώρα τους και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμό».

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ

Περνώντας στο θέμα της Εγνατίας Οδού ο κ. Καραμανλής παραδέχτηκε ότι υπάρχουν προβλήματα και τόνισε πως «η προηγούμενη κυβέρνηση δεν είχε κάνει ούτε μια από τις υποχρεώσεις της. Εμείς εν μέσω πανδημίας και πολλών προβλημάτων μέσα στον επόμενο μήνα θα έχουμε τοποθετήσει το 70% των διοδίων. Πείσαμε και τους Ευρωπαίους ότι τα διόδια δεν μπορεί να είναι τόσο υψηλά και τα ρίξαμε. Εμείς είμαστε αποφασισμένοι να υπηρετήσουμε τις υποχρεώσεις μας. Η παραχώρηση έχει αργήσει οκτώ φορές. Στους επόμενους 18 με 24 μήνες το έργο αυτό θα έχει παραχωρηθεί και θα έχουμε έναν δρόμο που θα συντηρείται».

ΟΑΣΘ

Ερωτηθείς για την μεγάλη «πληγή» της Θεσσαλονίκης την συγκοινωνία, ο υπουργός είπε ότι «μέχρι και πριν λίγους μήνες κάναμε στον ΟΑΣΘ διαχείριση κρίσης».

«Όταν θα ισορροπήσει αυτή η κατάσταση θα πρέπει να δούμε ποιες είναι οι λύσεις για το αύριο. Γιατί θα έχουμε και ένα ΜΕΤΡΟ. Θα έχουμε μια σύγχρονη πόλη.

Η συνολική λύση θα πρέπει να δοθεί και να συζητήσουμε για το που θέλουμε να είναι ο ΟΑΣΘ σε 5 χρόνια» υπογράμμισε.

ΜΕΤΡΟ

Ο υπουργός ερωτήθηκε και για το ΜΕΤΡΟ και ανέφερε αρχικά πως «η Θεσσαλονίκη και γενικά η Βόρεια Ελλάδα τα τελευταία χρόνια ήταν ο φτωχός συγγενής αυτό έχει αλλάξει».

«Το ΜΕΤΡΟ είναι ένα έργο που έχει ξεκινήσει και είναι σαν το γεφύρι της Άρτας. Έχουμε ξοδέψει για αρχαιολογικές ανασκαφές πάνω από 130 εκατ. ευρώ και δεν έχουμε τελειώσει ακόμα. Το Μουσείο Ακρόπολης κόστισε λιγότερο. Μετά από παλινωδίες ετών λοιπόν, είμαστε στη θέση να έχουμε δώσει μια λύση που εξασφαλίζει και ΜΕΤΡΟ και αρχαία. Βέβαια υπάρχουν δυνάμεις στην πόλη που με τις εμμονές τους την κρατάνε πίσω. Προσπαθούν με προσφυγές να καθυστερήσουν και άλλο το έργο.

Σε έναν μεγάλο βαθμό για τα παρελθόντα έτη, το είχαν πετύχει. Έχουμε μπει στην τελική ευθεία. Δεσμευτήκαμε ότι θα κάνουμε το έργο και θα το κάνουμε» τόνισε.

Τέλος εξαπέλυσε αιχμές προς την αντιπολίτευση λέγοντας πως «δεν θα δείτε ποτέ κανένα στέλεχος ή τον πρωθυπουργό, να κάνει αυτά τα καραγκιοζιλίκια με τον ΣΥΡΙΖΑ να εγκαινιάζει μουσαμάδες».

Ακούστε την συνέντευξη

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το Ράδιο Θεσσαλονίκη είναι ο κορυφαίος ραδιοφωνικός σταθμός στη Βόρεια Ελλάδα. Γεννήθηκε από τα σπλάχνα της ελεύθερης ραδιοφωνίας. Το 1986 στην περίοδο προετοιμασίας του θεσμού τρεις ερασιτέχνες με αρκετά χρόνια στην «παρανομία» αποφασίζουν την δημιουργία του πρώτου συλλογικού ερασιτεχνικού Ραδιοφώνου στην Θεσσαλονίκη. Είναι ο Λευτέρης Μαρόγλου , ο Γιώργος Σερίδης και ο Στέφανος Διαμαντόπουλος. Λειτουργεί 18 ώρες την ημέρα και παίρνει την ονομασία της πόλης που το γέννησε ...ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Σε λίγο αυτή η ερασιτεχνική γωνιά των FM ακούγεται , αγαπιέται , αγκαλιάζεται από νέους ... κάθε ηλικίας. Το Ράδιο Θεσσαλονίκη γίνεται πλέον ο Νο 1 σταθμός στις πρώτες έρευνες ακροαματικότητας.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

17.10.202406:52

  Το ατύχημα σημειώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα Πέμπτη 17 Οκτωβρίου, στο δρόμο Ν. Ρυσίου- Βασιλικών στο ύψος των Ταγαράδων. Εμπλέκονται δύο φορτηγά και ένα αυτοκίνητο. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τραυματίες.        

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16.10.202422:09

    Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης πέρασε το απόγευμά του σε νοσοκομείο της πόλης όπου υποβλήθηκε σε στεφανιογραφία, ευτυχώς με καθησυχαστικά αποτελέσματα. Ο Στέλιος Αγγελούδης είχε ενοχλήσεις στο στήθος από το πρωί ωστόσο τήρησε κανονικά το πρόγραμμά του. Μετά τα εγκαίνια

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16.10.202421:44

    Ήταν μια συμβολική επιλογή, καθώς το αγαπημένο  τραγούδι του Στέλιου Αγγελούδη ακουγόταν από τα ηχεία,  στο εκλογικό κέντρο του της οδού Βενιζέλου όταν ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της εκλογικής αναμέτρησης στις 15 Οκτωβρίου 2023.         «Μόνο

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16.10.202421:15

  Επιλεγμένες ετικέτες από 14 μικρά οινοποιεία και 2 αποστακτήρια, σερβιρίστηκαν όσοι εκτιμούν τις αυθεντικές γεύσεις και δεν χάνουν καμία εκδήλωση που διοργανώνει το Blé Vin και η Blé Taste Gallery.   Απόψε, o πεζόδρομος της Αγίας Σοφίας δεν στάθηκε

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16.10.202420:00

  Πολύ θετικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα από την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος «Πληρώνω όσο Πετάω» που ξεκίνησε στο Δήμο Θέρμης πριν από έναν ακριβώς χρόνο, τον Οκτώβριο του 2023.   Πρόκειται για μία νέα γραμμή συλλογής βιοαπόβλητων απορριμμάτων η

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16.10.202419:00

      Μετά την επιτυχία της πρώτης δράσης, συνεχίζει την συλλογική  προσπάθεια για κοινωνική αλληλεγγύη και περιβαλλοντική βιωσιμότητα, μαζί με τους «Περβολάρηδες Θεσσαλονίκης» στο πάρκινγκ πίσω από το Κατσάνειο, για να δώσουμε νέα πνοή στον χώρο της κοινότητάς μας!

thess

Επικαιρότητα

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

24.10.202416:48

ΕΛΛΑΔΑ

24.10.202416:47

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή