Αρχική / ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ / TIME TO LIVE AGAIN: Η επιτυχημένη …επιστροφή της Θεσσαλονίκης!

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

08/07/202115:10

TIME TO LIVE AGAIN: Η επιτυχημένη …επιστροφή της Θεσσαλονίκης!

TIME TO LIVE AGAIN: Η επιτυχημένη …επιστροφή της Θεσσαλονίκης!

Γράφει thessnews

Με συνέπεια και στοχευμένες κινήσεις ο Οργανισμός Τουρισμού υλοποίησε ακόμα μία επιτυχημένη καμπάνια εστιάζοντας στην ενίσχυση της ζήτησης για το προορισμό Θεσσαλονίκη στο άνοιγμα του τουρισμού.

Η νέα παραγωγή “Time to live again” προσθέτει στο branding της Θεσσαλονίκης στα social media, δίνοντας βαρύτητα στην ανάγκη του υποψήφιου ταξιδιώτη να πάρει πίσω όλα αυτά που στερήθηκε, αντιδιαστέλλοντας με χιούμορ το “πριν” και το “μετά” της καραντίνας.

Παρατηρώντας την απήχηση που είχε η καμπάνια, επιβεβαιώνεται η πετυχημένη επιλογή ταύτισης του θεατή με τους πρωταγωνιστές του video και την χιουμουριστική απόδοση της πραγματικότητας παγκοσμίως.

Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο. Η Θεσσαλονίκη είναι μία ασφαλής χαρούμενη πόλη όπου μπορεί ο επισκέπτης να ξεχάσει την σκοτεινή περίοδο απομόνωσης και περιορισμού.
Η καμπάνια υλοποιήθηκε κυρίως στα social media με 200.000 views στο digital σε 15 χώρες.

Παρατηρώντας τα χαρακτηριστικά της αγοράς επιλέχθηκαν οι χώρες στόχοι αλλά και η ένταση προβολής.
Οι χώρες που επιλέχθηκαν ήταν Ελλάδα, Αμερική, Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Σουηδία, Ισραήλ, Φινλανδία, Αυστρία, Τουρκία, Πολωνία, Σερβία, Βουλγαρία, Τσεχία, Ρουμανία, Γαλλία, Ρωσία (μόνο Μόσχα και Αγία Πετρούπολη).

Προβλέποντας σωστά πως η Γερμανία θα είναι με μεγάλη διαφορά η Νο1 αγορά για την Ελλάδα και με την βοήθεια του ΕΟΤ Γερμανίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έκλεισε μία εξαιρετικά επωφελή συμφωνία με το τηλεοπτικό κανάλι SonnenklarTV.

Το “Time to live again – Visit Thessaloniki” μεταγλωττίστηκε στα Γερμανικά από τον ΟΤΘ και έχει σημειώσει ήδη από τον Ιούνιο μία ολόκληρη ώρα καθαρής προβολής στο εν λόγω τηλεοπτικό κανάλι.
Αξίζει να σημειωθεί πως το SonneklarTV εκπέμπει σε 38,1 εκατομμύρια νοικοκυριά στη Γερμανία (σε όλη τη χώρα), με μέσο όρο θεατών ανά μέρα τα 2,08 εκατομμύρια. Οι θεατές του γερμανικού καναλιού είναι μεταξύ 41 και 60 ετών όπου το 22% είναι γιατροί, ανεξάρτητοι επιχειρηματίες και υπάλληλοι κλπ και το 31% έχει καθαρό εισόδημα πάνω από 4.500 ευρώ.

Δεδομένου του ότι ο συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός είναι θεματικός σε σχέση με τον τουρισμό, κολοσσοί του τουριστικού κλάδου τον επιλέγουν για να προβάλουν τα σποτ τους.

Γι’αυτό και είναι πολύ σημαντικό το γεγονός του ότι η Θεσσαλονίκη κατάφερε ως πόλη να βρει το δικό της τηλεοπτικό “slot”, κάτι στο οποίο έπαιξε ρόλο η θετική διάθεση που έδειξαν οι άνθρωποι του σταθμού λόγω της ποιότητας και του έντονα ψυχαγωγικού χαρακτήρα του “Time to live again”, που μίλησε στην καρδιά του μέσου Γερμανού.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τη νέα του παραγωγή κατάφερε να ενισχύσει την αποτελεσματική στρατηγική content marketing.

Προσεγγίζοντας τους εν δυνάμει επισκέπτες μέσω της υπεραξίας που δίνει το περιεχόμενό του, στο χρήστη των ψηφιακών μέσων, η Θεσσαλονίκη καταφέρνει καθημερινά να κερδίζει έδαφος ως ιδανικός προορισμός για το καλοκαίρι του 2021.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

/ Δείτε ακόμα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

17.10.202406:52

  Το ατύχημα σημειώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα Πέμπτη 17 Οκτωβρίου, στο δρόμο Ν. Ρυσίου- Βασιλικών στο ύψος των Ταγαράδων. Εμπλέκονται δύο φορτηγά και ένα αυτοκίνητο. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τραυματίες.        

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16.10.202422:09

    Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης πέρασε το απόγευμά του σε νοσοκομείο της πόλης όπου υποβλήθηκε σε στεφανιογραφία, ευτυχώς με καθησυχαστικά αποτελέσματα. Ο Στέλιος Αγγελούδης είχε ενοχλήσεις στο στήθος από το πρωί ωστόσο τήρησε κανονικά το πρόγραμμά του. Μετά τα εγκαίνια

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16.10.202421:44

    Ήταν μια συμβολική επιλογή, καθώς το αγαπημένο  τραγούδι του Στέλιου Αγγελούδη ακουγόταν από τα ηχεία,  στο εκλογικό κέντρο του της οδού Βενιζέλου όταν ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της εκλογικής αναμέτρησης στις 15 Οκτωβρίου 2023.         «Μόνο

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16.10.202421:15

  Επιλεγμένες ετικέτες από 14 μικρά οινοποιεία και 2 αποστακτήρια, σερβιρίστηκαν όσοι εκτιμούν τις αυθεντικές γεύσεις και δεν χάνουν καμία εκδήλωση που διοργανώνει το Blé Vin και η Blé Taste Gallery.   Απόψε, o πεζόδρομος της Αγίας Σοφίας δεν στάθηκε

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16.10.202420:00

  Πολύ θετικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα από την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος «Πληρώνω όσο Πετάω» που ξεκίνησε στο Δήμο Θέρμης πριν από έναν ακριβώς χρόνο, τον Οκτώβριο του 2023.   Πρόκειται για μία νέα γραμμή συλλογής βιοαπόβλητων απορριμμάτων η

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

16.10.202419:00

      Μετά την επιτυχία της πρώτης δράσης, συνεχίζει την συλλογική  προσπάθεια για κοινωνική αλληλεγγύη και περιβαλλοντική βιωσιμότητα, μαζί με τους «Περβολάρηδες Θεσσαλονίκης» στο πάρκινγκ πίσω από το Κατσάνειο, για να δώσουμε νέα πνοή στον χώρο της κοινότητάς μας!

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή