Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Άρης: Ο Μάντζιος, η ενός ανδρός αρχή και ο επιθετικός που… αγνοείται

AUTO MOTOSPORTS

16/02/202211:00

Άρης: Ο Μάντζιος, η ενός ανδρός αρχή και ο επιθετικός που… αγνοείται

Έχει αποδειχθεί, όμως, ότι στο σύγχρονο ποδόσφαιρο η «ενός ανδρός αρχή» συνιστά ξεπερασμένη συνταγή.

INTIME
Φωτ. INTIME

Γράφει ThessNews-DESK

Παρελθόν αποτελεί εδώ και δύο μέρες από τον Άρη ο Άκης Μάντζιος, με τον Θόδωρο Καρυπίδη να επιλέγει αυτό το «ηλεκτροσόκ» μετά την ήττα στους «Ζωσιμάδες», που έφερε την ομάδα ακόμα ένα βήμα… μακρύτερα από τα πλέι-οφ.

 

Αν η απόφαση αυτή «του βγει», θα φανεί στο… χειροκρότημα. Όμως, ο οργανισμός Άρης δε θα παύσει να πλήττεται από ορισμένες «χτυπητές» δυσλειτουργίες, οι οποίες θα συνεχίσουν να υπάρχουν, αν δεν παρθούν γενναίες αποφάσεις από την «κεφαλή».

Θα ξεκινήσω, βέβαια, με τον Μάντζιο, που τον αποχαιρετάμε ύστερα από 511 ημέρες στον πάγκο της ομάδας. Θέλω να είμαι δίκαιος, να του πιστώσω τα θετικά του και να υπογραμμίσω τα αρνητικά του. Αρχικά, λοιπόν, δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς την περσινή πορεία του Άρη στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος. Η ομάδα τερμάτισε δεύτερη (πράγμα σπάνιο για τον Άρη των τελευταίων δεκαετιών), απέδωσε εξαιρετικό ποδόσφαιρο και «έβγαζε» μία αυτοπεποίθηση, που γινόταν αισθητή και στους αντιπάλους. Από την άλλη πλευρά, όμως, δεν μπορεί να παραγραφεί η «κατάρρευση» στα περσινά πλέι-οφ, ο αποκλεισμός από την Αστάνα, τα φετινά διαρκή σκαμπανεβάσματα στην πορεία της και το «χαστούκι» στο Κύπελλο από τη Λαμία.

Θεωρώ, επίσης, ότι ο Έλληνας τεχνικός δε «χτύπησε το χέρι στο τραπέζι», ώστε να γίνουν οι μεταγραφές στις θέσεις που ζήτησε.

 

Που είναι ο επιθετικός;

 

Αυτή η τελευταία παρατήρηση αποτελεί την καλύτερη «γέφυρα» για το επόμενο… θέμα μας. Εδώ και δύο χρόνια ο Άρης στερείται την παρουσία ενός ικανού σέντερ φορ. Ενός παίκτη, που θα «κατασκηνώνει» στο «κουτί» και θα αξιοποιεί τις ασίστ των συμπαικτών του (σ.σ. υπάρχουν πολλοί στην ομάδα που μπορούν να βγάλουν αυτές τις ασίστ).

Δε χρειάζεται να μιλήσω ακόμα μία φορά με ονόματα, τα πράγματα έχουν χιλιοειπωθεί και θα καταντήσω κουραστικός. Αν, λοιπόν, τον Ιούνιο επιτραπούν οι μεταγραφές (σ.σ. υπάρχει η υπόθεση Ντουρμισάι, μην το ξεχνάτε), ο σχεδιασμός πρέπει να ξεκινήσει από εκεί.

 

Τα «βαρίδια» που έμειναν

 

Σαν να μην έφτανε το παραπάνω, στο ρόστερ του Άρη συνεχίζουν να υπάρχουν παίκτες, οι οποίοι βλέπουν κάθε μήνα τα χρήματα να μπαίνουν στον τραπεζικό τους λογαριασμό χωρίς να προσφέρουν τίποτα. Πριν καν ξεκινήσει η χειμερινή μεταγραφική περίοδος, η κίτρινη ΠΑΕ διέρρεε ότι θα γίνει προσπάθεια «απεμπλοκής» από τους Μήτρογλου, Ντουάρτε και Χαΐροβιτς. Σήμερα, στις 16/02/2022 οι τρεις προαναφερθέντες παραμένουν κανονικά στο ρόστερ της ομάδας.

Ποιος φταίει; Αμφότερες οι πλευρές, είναι η απάντηση. Οι μεν παίκτες – όπως έχουν το νόμιμο δικαίωμα – επιθυμούν να εξαντλήσουν το συμβόλαιό τους λειτουργώντας με στυγνό επαγγελματικό τρόπο, η δε διοίκηση δεν κατάφερε να βρει τη «χρυσή τομή», ώστε να γλιτώσει η ομάδα από ένα σημαντικό ποσό, που θα μπορούσε κάλλιστα να το διαθέσει για την αγορά ενός φορ.

 

Άμεση ανάγκη για τεχνικό διευθυντή

 

Καταλήγω με το πιο σημαντικό. Στα τέσσερα σχεδόν χρόνια που η ομάδα βρίσκεται στη μεγάλη κατηγορία, έχουν θητεύσει μέχρι στιγμής δύο τεχνικοί διευθυντές. Ο Ντίνος Διαμαντόπουλος και ο Άγγελος Χαριστέας. Το πρόσημο της παρουσίας τους είναι αμφίσημο, όμως σε κάθε περίπτωση αμφότεροι ανέλαβαν μία ευθύνη, που ΠΡΕΠΕΙ να είναι δική τους και ΟΧΙ της διοίκησης.

Πρότειναν παίκτες σε συγκεκριμένες θέσεις (άσχετα αν σε πολλές περιπτώσεις δεν αποκτήθηκαν τα συγκεκριμένα ονόματα που προτάθηκαν) και κρίθηκαν επί του πρακτέου από την απόδοση των ποδοσφαιριστών που ήρθαν.

Μετά το «διαζύγιο» με τον Άγγελο Χαριστέα, ο Θόδωρος Καρυπίδης αποφάσισε να «το πάρει όλο πάνω» του. Αυτός διαπραγματεύεται για τους παίκτες, αυτός αποφασίζει, αυτός έχει το γενικό πρόσταγμα.

Έχει αποδειχθεί, όμως, ότι στο σύγχρονο ποδόσφαιρο η «ενός ανδρός αρχή» συνιστά ξεπερασμένη συνταγή. Η ομάδα έχει ανάγκη από την παρουσία ενός τεχνοκράτη (ας… λοξοκοιτάξουμε και λίγο προς την Μικράς Ασίας, δε βλάπτει), που θα καταστρώνει ένα συγκεκριμένο πρότζεκτ, σε συνεννόηση πάντα με τη διοίκηση και τον προπονητή.

Αλλιώς… το παρόν πισωγύρισμα θα μετατραπεί σε πάγια επιστροφή στα παλιά. Κρίμα δεν είναι;

 

ΥΓ. Μόνο νίκη στο ντέρμπι, το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε ως «συγγνώμη».

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

#TAGS:

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ThessNews-DESK

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202416:39

Η οδήγηση μπορεί να είναι μια αγχωτική εμπειρία, επηρεαζόμενη από παράγοντες που συχνά ξεπερνούν τον έλεγχο μας — από την κακή υποδομή δρόμων μέχρι τη διαθεσιμότητα σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πράγματι, οι παγκόσμιες αναζητήσεις για «άγχος κατά την οδήγηση» αυξήθηκαν

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202416:01

Η αυτοκινητοπομπή «Eurasian Tour with AITO», αποτελούμενη από τα μοντέλα AITO 9, AITO 7 και AITO 5, ξεκίνησε από το εργοστάσιο της εταιρείας στο Chongqing και διένυσε 15.000 χιλιόμετρα σε 38 ημέρες, διασχίζοντας 12 χώρες της Ασίας και της Ευρώπης,

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202409:40

  Με μια εντυπωσιακή Τελετή Έναρξης δόθηκε επίσημα η εκκίνηση στα FIA Motorsport Games, μια διοργάνωση που πραγματοποιείται για τρίτη χρονιά από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Το απόγευμα της Τετάρτης 23 Οκτωβρίου, η Πόλη των Τεχνών και των Επιστημών

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202409:29

  Ο 12ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι FIA 2024 (WRC) έφερε τη Hyundai Motorsport αντιμέτωπη με 18 ειδικές διαδρομές σε Τσεχία, Αυστρία και Γερμανία. Οι Andreas Mikkelsen και Torstein Eriksen συμμετείχαν στον πρώτο τους αγώνα μετά το Rally Πολωνίας

AUTO MOTOSPORTS

23.10.202415:48

Η Jeep® και η The North Face δούλεψαν από κοινού για δύο χρόνια και το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας ονομάζεται Jeep Avenger 4xe The North Face Edition. Πρόκειται για μια μοναδική έκδοση του μοντέλου, η οποία ενσαρκώνει τις αξίες που

AUTO MOTOSPORTS

23.10.202409:26

  Η Audi ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη της ιστορία στη μεσαία κατηγορία με τη νέα οικογένεια A5. Η δυναμική σχεδιαστική γραμμή της τελευταίας γενιάς, που τώρα ονομάζεται Audi A5, κυκλοφορεί 30 χρόνια μετά το πρώτο Audi A4 και

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή