Ένα διαφορετικό εκλογικό κέντρο παρουσίασε και για αυτές τις εκλογές ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Ο κ. Τζιτζικώστας έκανε λόγο για ένα “σημείο καινοτομίας” όπου παρουσιάζεται το τρίπτυχο της Κεντρικής Μακεδονίας Πρωτογενής Τομέας – Τουρισμός – Καινοτομία.
Την παρουσίαση ξεκίνησε το ρομπότ Νάου που χαρακτήρισε ως Sillicon Valley της χώρας, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Ο Απ. Τζιτζικώστας έκανε λόγο για ένα κέντρο καινοτομίας σημειώνοντας πως “θέλουμε να είμαστε χρήσιμοι για τον τόπο μας ακόμα και στην προεκλογική περίοδο”.
“Αντί ενός κλασικού προεκλογικού κέντρου, επιλέξαμε ένα σημείο καινοτομίας” σχολίασε παρουσιάζοντας τις καινοτομικές εκπλήξεις του προεκλογικού κέντρου.
Εντός του “σημείου καινοτομίας”, στην οδό Παύλου Μελά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, οι πολίτες θα μπορούν να έχουν διαδραστική επικοινωνία με τους συμβούλους του συνδυασμού, προβάλλονται τα καινοτομικά προϊόντα του πρωτογενούς τομέα που έχουν κατακλύσει τις διεθνείς αγορές, εκτίθενται η δουλειά από την ομάδα του ΑΠΘ που ασχολείται με την F1 ενώ υπάρχει και ένα μηχάνημα Virtual reality για τα τουριστικά αξιοθέατα της Κεντρικής Μακεδονίας. Παράλληλα, πάλι δεσπόζουν προϊόντα της Μακεδονικής Γης ενώ στην βιτρίνα ξεχωρίζουν δύο 3D εκτυπωτές που δημιουργούν σε αντίγραφα το Λευκό Πύργο και το ναό της Αγίας Σοφίας.
Τέλος, σύμφωνα με τον Απόστολο Τζιτζικώστα, αποφασίστηκε να μην γίνουν εγκαίνια σε κανένα από τα εκλογικά κέντρα του συνδυασμού στους εφτά νόμους της Κεντρικής Μακεδονίας. “Δεν θέλουμε να διαταράξουμε την ομαλή κυκλοφορία των πόλεων και την καθημερινότητα των πολιτών” ανέφερε μεταξύ άλλων.
Υπενθυμίζεται ότι και το 2014 το εκλογικό κέντρο του Απ. Τζιτζικώστα είχε έναν χαρακτήρα καντίνας με παρουσίαση αγροτικών προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας.