Οδηγήσαμε επί Ελληνικού εδάφους το νέο Subaru Forester, στην 6η πλέον γενιά του, το οποίο μετράει μία εμπορική πορεία η οποία σε λίγο θα γίνει 30 χρονών, καταγράφοντας κάτι περισσότερο από 2.2 εκατομμύρια πωλήσεις. Στατιστικά στοιχεία της Subaru motor εμφανίζουν ότι, τη στιγμή αυτή στους δρόμους κυκλοφορούν περίπου 1,5 εκατομμύριο οχήματα, αποδεικνύοντας έτσι όχι μόνο την αξιοπιστία της αλλά και την αποδοχή της από το αγοραστικό κοινό!
Νομίζω πως όλοι σας, ξέρετε ότι η 5άστερη Subaru είναι η αγαπημένη μου μάρκα, καθώς οι δυνατότητες και η ασφάλεια των μοντέλων της καταφέρνουν να με συναρπάζουν, και όπως είναι φυσικό, να παίρνουν τα μυαλά μου! Βέβαια, ο μεγαλύτερος στόχος που έχουν θέσει οι Ιάπωνες τεχνικοί της Subaru, δεν είναι άλλος από την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, μέχρι το 2030. Για αυτό άλλωστε και το EyeSight, το σύστημα ασφάλειας του Subaru Forester, το καθιστά ως ένα από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα στον κόσμο.
Μάλιστα σε αυτή την 6η γενιά του το Eyesight, ήρθε ιδιαιτέρως αναβαθμισμένο, εσωκλείοντας στην σουίτα των εφαρμογών του, λειτουργεία ακινητοποίησης οχήματος, σε συμβάντα έκτακτης ανάγκης, συνδυαζόμενο με το έξυπνο adaptive cruise control.
On the road
Διανύσαμε κάτι περισσότερα από 350km πίσω από το τιμόνι του νέου Subaru Forester,το οποίο μας ήρθε άκρως περιποιημένο, πολύ σταθερό πάνω στην Εθνική Οδό, καθ’ οδών για το Ξυλόκαστρο, με μια πρόσφυση για πολλά «Όσκαρ κύλισης» η οποία αποτελεί έργο του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης, Symmetrical All-Wheel Drive. Το συγκεκριμένο σύστημα ανεβάζει τον πήχη ασφάλειας της Subaru σε ψηλότερα επίπεδα! Είναι απίστευτη η αίσθηση της σιγουριάς που βίωσα, στις παρατεταμένες κλίσεις του μεγάλου αυτοκινητόδρομου, χωρίς να αισθανθώ κανέναν κραδασμό στο τιμόνι μου! Και όχι μόνο!
Στο Drive task που ξεκινούσε έξω από την Ακράτα, σε μία στενή ανηφορική διαδρομή, μας έδωσε την ευκαιρία να αντιληφθούμε την αυξημένη ευελιξία του Forester, χάρις το απίστευτο τιμόνι του, το οποίο εκτελεί τις εντολές του οδηγού χωρίς 2η κουβέντα. Όλα τα πιο πάνω, χάρις το νέο σύστημα υποβοήθησης, το οποίο κάνει την διαφορά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο!
Off road
Εκτός δρόμου το νέο Forester, βρίσκεται στο στοιχείο του! Από την πείρα μου σε off road διαδρομές, & test Drives, θα ήθελα να επισημάνω τις απίστευτες δυνατότητες που έχει, και βγάζει στην κυριολεξία από τα δύσκολα τον ανυποψίαστο οδηγό, που απολαμβάνει μία άνευ όρων οδήγηση, σε όλα τα τερέν. Ακόμη, και στα πιο απαιτητικά! Όπως αυτό που επέλεξε για special task, το έμπειρο Team, της Subaru Πλειάδες Motors, στο οποίο είδαμε να περνά με απόλυτη επιτυχία το νέο Forester, από δύσκολα σημεία, να παίρνει εντυπωσιακές κλίσεις, και εμείς, να απολαμβάνουμε στο έπακρο την «ελευθερία» της γωνίας διαφυγής, η οποία ξεδίπλωσε και την αυξημένη κατά 10% ακαμψία του.
Το νέο Subaru Forester σκαρφαλώνει σαν γνήσιος «αναρριχητής» και κατεβαίνει σε κατηφόρες που δεν χωράει ο νους του ανθρώπου! Φυσικά, χάρις το έξυπνο σύστημα Hill Descent Control, και το αναπρογραμματισμένο X-mode system, το οποίο πλέον δεν απαιτεί απενεργοποίηση, καθώς το Forester κάνει αυτόματα τη διαδικασία! Φυσικά σε όλα τα πιο πάνω συντελεί και η αυξημένη απόσταση του μοντέλου από το έδαφος, η οποία φτάνει τα 220mm.
Όσο για τα μπαγκάζια σας; Αν είστε λάτρεις των Outdoors τότε στην διάθεσή σας βρίσκονται 8 γάντζοι για να ασφαλίζεται τον πανάκριβο εξοπλισμό σας και να κινείστε με αξιώσεις παντού χωρίς να ανησυχείτε!
Κινητήρας
Ένας μοναδικός, ατμοσφαιρικός κινητήρας e-Boxer, χωρητικότητας 2.0l με ήπιο υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 136 άλογα με ροπή στα 182Nm, κινεί το νέο Subaru Forester. Για κάποιους ίσως φαντάζει μικρό το έργο του, αλλά μην ξεχνάτε και το ήπιο υβριδικό σύστημα των 12,3kw, με ροπή στα 66Nm, που ανεβάζει αισθητά την απόδοση του κινητήριου συνόλου, με απόκριση μάλιστα από τις χαμηλές στροφές!! Κάτι που διαπιστώσαμε οδηγώντας το Forester, off road, εντελώς απροβλημάτιστα, όπως και κατά την κίνηση του εντός πόλεως, απολαμβάνοντας την άμεση απόκριση του γκαζιού.
Οι άνθρωποι της Subaru μας εξήγησαν ότι το νέο μοντέλο έχει δεχτεί νέες ρυθμίσεις προκειμένου να λειτουργεί αρμονικά, μέσα σε πλαίσια οικονομικά, και να διατηρεί σε χαμηλά επίπεδα τους ρίπους των καυσαερίων.
Όσο αθόρυβο και να είναι το νέο Forester, λόγο των κορυφαίων υλικών που χρησιμοποιεί η Subaru για την κατασκευή του, εν τούτοις, όταν πατήσεις με αξιώσεις το γκάζι του, θα νιώσεις τον «Ιάπωνα Ninja» να κάνει την «εμφάνισή του» στις πολύ ψηλές στροφές, μέσω του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων,CVT (συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης).
Δείτε το και οδηγήστε το σε όλο το δίκτυο της ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS, σε όλη την Ελλάδα, και ενημερωθείτε για τις εκδόσεις και τις τιμές του!
Δείτε το βίντεο από την δοκιμή του νέου Subaru Forester:
Comments are closed.