Αυτή τη στιγμή σχεδόν όλοι οι εργοταξιακοί χώροι έχουν παραδοθεί και όλα σχεδόν τα μέτωπα που είναι κρίσιμα για την περάτωση του έργου έχουν αποδοθεί στον κατασκευαστή.
Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2025 η γέφυρα του FlyOver θα αρχίσει να παίρνει μορφή, με την αρχή της σκυροδέτησης της γέφυρας Τ9.
Στον χρόνο που πέρασε έχει εκτελεστεί το 15%-20% του έργου και όλα τα μέτωπα του FlyOver βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, με τις εργασίες να προχωρούν με ταχείς ρυθμούς.
Εκτός του μετώπου της γέφυρας, δουλεύονται εντατικά το μέτωπο του τεχνικού Τ8 στην περιοχή των νοσοκομείων και του τεχνικού Τ21 στην περιοχή των Κωνσταντινοπολίτικων και παράλληλα προχωρούν δεκάδες μικρότερες εργασίες, που όμως είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση του έργου. Στο έργο σήμερα εργάζονται περί τα 350 άτομα και άνω των 100 βαρέων μηχανημάτων.
Το καλούπι της γέφυρας είναι πλέον στα εργοτάξια και είναι από τα μεγαλύτερα καλούπια τέτοιου είδους στον κόσμο.
Το επόμενο βήμα είναι να συναρμολογηθεί το καλούπι και να ανυψωθεί. Στη συνέχεια θα ξεκινήσει η σκυροδέτηση του έργου ούτως ώστε να αποκαλυφθεί η γέφυρα του έργου. Αυτό εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει περί τα τέλη Μαρτίου και κάθε εβδομάδα θα βλέπουμε την πρόοδο του έργου.
Το έργο του FlyOver εντάσσεται στην ευρύτερη αναβάθμιση της Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 373,2 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία αφορά συνολικά σε 13 χιλιόμετρα.
Comments are closed.