Τον περασμένο μήνα, ο Oliver Rowland εξασφάλισε την πρώτη του νίκη στην 11η σεζόν με μια τριάδα δραματικών προσπερασμάτων στην Πόλη του Μεξικού. Η νίκη του Βρετανού τον ανέβασε στη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών. Από την άλλη, ο καλός αγωνιστικός ρυθμός του Norman Nato δεν ανταμείφθηκε, αλλά ο Γάλλος θα προσπαθήσει να ανακάμψει σε ένα επερχόμενο συναρπαστικό Σαββατοκύριακο δράσης.
![](https://www.rthess.gr/wp-content/uploads/2025/02/6-1.jpg)
Ο αγώνας θα έχει κάτι νέο: την χρήση του Pit Boost για πρώτη φορά. Τα αυτοκίνητα θα λάβουν 10% αύξηση ενέργειας (3,85 kWh) από μια γρήγορη επαναφόρτιση 600 kW 30 δευτερολέπτων στο pitlane, με το χαρακτηριστικό αυτό να εισάγει ένα επιπλέον επίπεδο στρατηγικής για τους οδηγούς και τις ομάδες.
Παρόλο που η Σαουδική Αραβία φιλοξενεί την Formula E από την 5η σεζόν, αυτό θα είναι το πρώτο E-Prix που θα πραγματοποιηθεί στη Τζέντα. Πάνω στην ακτή της Ερυθράς Θάλασσας, ο νυχτερινός αγώνας θα πραγματοποιηθεί κάτω από τα φώτα στο Jeddah Corniche Circuit. Η πίστα μήκους τριών χιλιομέτρων και 19 στροφών υπόσχεται να είναι συναρπαστική με γρήγορο ρυθμό, με πιθανά προσπεράσματα στις στροφές 1, 8 και 12.
![](https://www.rthess.gr/wp-content/uploads/2025/02/1-7-1024x683.jpg)
Επιπλέον, αυτός ο αγώνας θα φιλοξενήσει επίσης ένα Free Practice Rookie session με τον Gabriele Minì να οδηγεί για την ομάδα στο FP0 της Πέμπτης στις 18:00 τοπική ώρα (UTC + 3). Ο 19χρονος Ιταλός, ο οποίος θα αγωνιστεί στη Formula 2 αυτή τη σεζόν, έχει εμπειρία από την Formula E με τη Nissan τον Μάιο του 2024, όταν συμμετείχε στο Rookie Test του Βερολίνου. Ο Minì θα βοηθήσει την ομάδα να προετοιμαστεί για τον αγώνα του Σαββατοκύριακου.
Ο Rowland και ο Nato θα βγουν στην πίστα στις 21:00 για το Free Practice. Οι προκριματικοί τόσο την Παρασκευή όσο και το Σάββατο θα ξεκινήσουν στις 15:20, με τους δύο αγώνες να ξεκινούν στις 20:00.
![](https://www.rthess.gr/wp-content/uploads/2025/02/4-2-1024x683.jpg)
Για αυτόν τον αγώνα, το ζευγάρι αυτοκινήτων Nissan e-4ORCE 05 της ομάδας θα έχει προβολή του συνεργάτη καινοτομίας της Electromin. Η επωνυμία Electromin θα είναι παρούσα στο «φωτοστέφανο» και στην μπροστινή πτέρυγα. Ως ο κορυφαίος πάροχος λύσεων ηλεκτρικής μετακίνησης στη Μέση Ανατολή, η Electromin θα εμφανίζεται επίσης πάνω στον φορτιστή Pit Boost της ομάδας και στις φόρμες του αρχιμηχανικού.
![](https://www.rthess.gr/wp-content/uploads/2025/02/3-2-1024x683.jpg)
Tommaso Volpe, Διευθύνων Σύμβουλος και επικεφαλής της ομάδας, Nissan Formula E Team: «Μετά τη νίκη στο Μεξικό, έχουμε μεγάλο κίνητρο και αποφασιστικότητα να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Θα είναι μια μεγάλη πρόκληση αυτό το Σαββατοκύριακο σε μια νέα πίστα και επίσης με την εισαγωγή του Pit Boost. Νομίζω ότι τόσο οι ομάδες, όσο και οι οπαδοί ανυπομονούν να δουν το Pit Boost σε δράση κατά τη διάρκεια ενός πραγματικού αγώνα. Όσον αφορά τη στρατηγική, η προετοιμασία μας ήταν να επικεντρωθούμε σε κάθε αγώνα ξεχωριστά, καθώς θα είναι και οι δύο εντελώς διαφορετικοί, επομένως θα είναι ακόμη πιο σημαντικό να συλλέξουμε πολλά σημαντικά δεδομένα την Πέμπτη. Αυτός θα είναι επίσης ο αγώνας εντός έδρας για τον συνεργάτη μας Electromin. Ως εταιρεία αφοσιωμένη στις λύσεις ηλεκτρικής μετακίνησης, είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε την υποστήριξή τους καθώς μπαίνουμε σε ένα νέο κεφάλαιο στη Formula E με την εισαγωγή του Pit Boost».
Oliver Rowland, οδηγός, Nissan Formula E Team: «Υπάρχει ένα υπέροχο συναίσθημα γύρω από την ομάδα μετά τη νίκη στο Μεξικό και θα στοχεύσουμε να πάρουμε μερικούς ακόμα βαθμούς σε αυτή τη νέα πίστα στη Τζέντα. Το Pit Boost θα προσφέρει μια νέα πρόκληση για την οποία πραγματικά ανυπομονώ. Και οι δύο αγώνες θα είναι επίσης εντελώς διαφορετικοί, αναμένουμε να είναι από τους ταχύτερους στην ιστορία της Formula E την Παρασκευή, ενώ το Σάββατο θα μπορούσε να είναι περισσότερο ένας αγώνας τύπου peloton. Θα πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα προσαρμοστούμε και στα δύο σενάρια και αν το κάνουμε αυτό, τότε είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να επιτύχουμε μια πολύ καλή απόδοση».
Norman Nato, οδηγός, Nissan Formula E Team: «Οι δύο πρώτοι αγώνες της σεζόν αποδεικνύουν ότι έχουμε ένα καλό αυτοκίνητο και ότι ο ρυθμός μας είναι δυνατός. Το Pit Boost θα είναι ενδιαφέρον, καθώς δεν το έχουμε χρησιμοποιήσει ποτέ πριν σε κατάσταση αγώνα. Εάν μπορούμε να εξασφαλίσουμε ένα καλό αποτέλεσμα κατατακτήριων, τότε θα πρέπει να είμαστε πολύ αισιόδοξοι. Η πίστα είναι εξαιρετική στον προσομοιωτή, οπότε ανυπομονώ να βγω έξω και να την δοκιμάσω πραγματικά».
Gabriele Minì: «Από την δουλειά μου στον προσομοιωτή, φαίνεται μια συναρπαστική πίστα. Έχουμε δει σε άλλες κατηγορίες ότι η Τζέντα είναι ταχύτατη με γρήγορες στροφές, κάτι που είναι πάντα συναρπαστικό. Ακόμη και από την οδήγηση στον προσομοιωτή, η διαφορά στα αυτοκίνητα GEN3 Evo σε σχέση με την τετρακίνηση (AWD) είναι τεράστια. Θα είναι από τους αγώνες όπου το μικρότερο λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο, επομένως θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εξάγουμε όσο το δυνατόν περισσότερα ουσιαστικά δεδομένα».
Sérgio Sette Câmara, οδηγός εφεδρείας και προσομοιωτή, Nissan Formula E Team: «Είναι πάντα συναρπαστικό για το πρωτάθλημα να βρίσκεται σε μια ολοκαίνουργια πόλη και πίστα, καθώς υπάρχουν πολλά άγνωστα και το θέμα είναι ποιος προσαρμόζεται καλύτερα. Έχουμε εξασκήσει τις στρατηγικές γύρω από το Pit Boost στον προσομοιωτή, αλλά θα ξέρουμε πραγματικά πώς θα λειτουργήσει μόνο όταν προστεθούν στην εξίσωση οι μεταβλητές του πραγματικού αγώνα. Μου άρεσε που οδήγησα την πίστα στη sim, το πρώτο μισό του γύρου θα είναι μια πρόκληση για τους οδηγούς και περιμένω έναν αγώνα γεμάτο προσπεράσεις και μοναδική δράση».
Comments are closed.