Από τη μία οι «παγαπόντηδες» που βρίσκουν τρόπο να ξεγλιστρούν από το νομικό πλαίσιο. Μετακινούν το αυτοκίνητο που έχουν παρατήσει λίγα μέτρα πιο κάτω με αποτέλεσμα η διαδικασία επιβολής προστίμου να ξεκινά από την αρχή!
Από την άλλη το ίδιο το νομικό πλαίσιο είναι γραφειοκρατικό και αργόσυρτο.
Είναι ενδεικτικό πως δίνει στους «επιτήδειους» άπλετο χρόνο της τάξης των 30 ημερών για να μετακινήσουν το παρατημένο αυτοκίνητο ή δίκυκλό τους και να γλιτώσουν το πρόστιμο.
Συνεχίζεται έτσι μία αέναη διαδικασία ατέλειωτα μπρος πίσω του παρατημένου οχήματος και τις υπηρεσίες του Δήμου να το κυνηγούν.
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης έχει βάλει στόχο να απομακρύνει ως το τέλος της χρονιάς 700 εγκαταλελειμένα οχήματα που σήμερα «καταβροχθίζουν» θέσεις στάθμευσης.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος εισάγει νέο τρόπο ειδοποίησης προς τους δημότες που αφήνουν τα οχήματα τους οπουδήποτε με αποτέλεσμα η πόλη να θυμίζει ένα απέραντο και ανεξέλεγκτο πάρκινγκ, επισημαίνεται σε ανακοίνωση της αρμόδιας αντιδημαρχίας.
Και η ανακοίνωση συνεχίζει: «Εφεξής σε κάθε καταγγελία που θα γίνεται από δημότες ή από τους επόπτες-ελεγκτές ο Δήμος θα προειδοποιεί τον ιδιοκτήτη με ένα ΝΕΟ πορτοκαλί προειδοποιητικό αυτοκόλλητο όπου θα επισημαίνεται ότι ο Δήμος έχει μπει στην διαδικασία ενημέρωσης του κατόχου να αποσύρει το αυτοκίνητό του για να μην χαρακτηρισθεί εγκαταλειμμένο.
Στην περίπτωση που δεν συμμορφωθεί με τις υποδείξεις της αρμόδιας υπηρεσίας, τοποθετείται το ΝΕΟ κόκκινο ειδοποιητήριο με το οποίο το όχημα εντός 45 ημερών θα πρέπει να απομακρυνθεί από τον ιδιοκτήτη και το οποίο όμως θα συνοδεύεται και με το πρόστιμο της υπηρεσίας.
Αν και τότε δεν συμμορφωθεί με τις υποδείξεις, τότε θα γίνεται η απόσυρση του από τον Δήμο.»
Ποια είναι όμως η διαδικασία;
Και ποιες οι αγκυλώσεις που την εμποδίζουν;
Στην εκπομπή της Καλούντια Έγγερς ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Καθαριότητας Γιώργος Δημαρέλλος.
Comments are closed.