RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Η TOYOTA έκανε το 1-2 στο DAKAR RALLY 2025

Comments are closed.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Η TOYOTA έκανε το 1-2 στο DAKAR RALLY 2025

AUTO MOTOSPORTS

28/01/202516:20

Η TOYOTA έκανε το 1-2 στο DAKAR RALLY 2025

Το πλήρωμα #211 του GR Hilux EVO ήταν επικεφαλής συνολικά τον αγώνα για 9 στάδια, αλλά τελικά έχασε από τους Yazeed Al Rajhi και Timo Gottschalk με το Toyota Hilux για μόλις 3 λεπτά και 57 δευτερόλεπτα μετά από δύο εβδομάδες εξαντλητικής αγωνιστικής προσπάθειας .

Η TOYOTA έκανε το 1-2  στο DAKAR RALLY 2025

 

Το Dakar Rally του 2025 δεν έφερε μόνο την νίκη στην Toyota, αλλά και μια δεύτερη θέση στην γενική κατάταξη για τους Henk Lategan – Brett Cummings του TOYOTA GAZOO Racing. Το πλήρωμα #211 του GR Hilux EVO ήταν επικεφαλής συνολικά τον αγώνα για 9 στάδια, αλλά τελικά έχασε από τους Yazeed Al Rajhi και Timo Gottschalk με το Toyota Hilux για μόλις 3 λεπτά και 57 δευτερόλεπτα μετά από δύο εβδομάδες εξαντλητικής αγωνιστικής προσπάθειας  στο επιβλητικό τοπίο της Σαουδικής Αραβίας.

Για τον Σαουδάραβα Al Rajhi, ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα, το να κερδίσει δηλαδή το Dakar Rally στην έδρα του και ο κάτοικος του Riyadh τώρα είναι επικεφαλής στη βαθμολογία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid 2025 (W2RC), καθώς το Dakar Rally είναι ο 1ος γύρος αυτού. Συγκεκριμένα, ο Al Rajhi έχει 70 βαθμούς στο W2RC, με τον πλησιέστερο αντίπαλό του, τον Henk Lategan, να ακολουθεί με 55 βαθμούς. Η Toyota οδηγεί στη βαθμολογία κατασκευαστών του W2RC μετά τον εναρκτήριο γύρο, με 34 βαθμούς διαφορά από την ομάδα που ακολουθεί στη δεύτερη θέση.

Οι Lategan – Cummings (GR Hilux EVO #211) δεν έκρυψαν τις φιλοδοξίες τους για την νίκη όταν κέρδισαν τον Πρόλογο για το Dakar Rally, προτού πάρουν το γενικό προβάδισμα του αγώνα στο δεύτερο στάδιο. Διατήρησαν το προβάδισμα για οκτώ συνεχόμενα στάδια, πριν χάσουν την πρωτοπορία από τον Al Rajhi για ένα στάδιο. Το πλήρωμα από την Νότια Αφρική ανέκτησε το προβάδισμα στην επόμενη φάση, αλλά αυτό τους έφερε σε μειονεκτική θέση όσον αφορά τη θέση του δρόμου για την προτελευταία και αποφασιστική φάση. Στο τέλος, αρκέστηκαν στη δεύτερη θέση, δίνοντας στην Toyota έναν πολυπόθητο τερματισμό 1-2 στο πιο σκληρό αγώνα Rally-Raid στον κόσμο.

Ο Seth Quintero και ο Γερμανός συνοδηγός του Dennis Zenz (GR Hilux EVO #204) είχαν έναν σταθερό αγώνα και ξεπέρασαν διάφορες προκλήσεις και κλαταρίσματα ελαστικών για να φέρουν τελικά το GR Hilux EVO στην 9η θέση. Ωστόσο, ο Καλιφορνέζος οδηγός φεύγει από το Dakar Rally με τερματισμό στο Top 10, δύο νίκες σε ισάρριθμα στάδια, καθώς και 28 βαθμούς στο W2RC.

Ο Lucas Moraes και ο συνοδηγός Armand Monleon (GR Hilux EVO #203) ξεκίνησαν την περιπέτειά τους στο Dakar 2025 σε καλή φόρμα, πιέζοντας για το προβάδισμα στα πρώτα στάδια του ράλι. Ωστόσο, ένα τεχνικό πρόβλημα με ένα από τα αμορτισέρ τους κόστισε σημαντικό χρόνο, ενώ μια χρονική ποινή τους έβγαλε εκτός μάχης. Με δύο νίκες σε στάδια στο ενεργητικό τους, τερμάτισαν στην 15η θέση της γενικής κατάταξης.

Ο τελευταίος που τερμάτισε για το TGR ήταν ο νεαρός Νοτιοαφρικανός, Saood Variawa, και ο Γάλλος συνοδηγός του Francois Cazalet (GR Hilux EVO #218). Ο Variawa έγινε ο νεότερος νικητής σταδίου στην Ultimate Class όταν κέρδισε το Stage 3 της διοργάνωσης, αλλά μια σύγκρουση στο Stage 2, καθώς και ένα τεχνικό ζήτημα αργότερα στη διοργάνωση, του στοίχισε ακριβά. Κατατάχθηκε στην 29η θέση.

Δύο πληρώματα του TGR δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν το Dakar 2025. Ο πρώτος που αποσύρθηκε ήταν το δίδυμο βετεράνων Giniel de Villiers και Dirk von Zitzewitz, οι οποίοι έπρεπε να σταματήσουν να αγωνίζονται μετά το Stage 6, όταν ο Von Zitzewitz παρουσίασε ακραίο πόνο στον αυχένα. Εξετάστηκε από το ιατρικό προσωπικό και κρίθηκε ακατάλληλος να συνεχίσει. Αξιοσημείωτο είναι ότι αυτή ήταν η πρώτη εγκατάλειψη από το Dakar για τον De Villiers σε μια καριέρα που μετράει 22 εκκινήσεις στον διάσημο αγώνα

Συνολικά, η Toyota κέρδισε 8 στάδια από τα 12 συνολικά, καθώς και τον Πρόλογο στην Bisha. Η Toyota κατέλαβε επίσης τέσσερις θέσεις στο συνολικό Top 10 στον τερματισμό, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης και της δεύτερης θέσης. Αυτή ήταν μια επίδειξη ισχύος από τη μάρκα, υπογραμμίζοντας την ποιότητα, την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία για τα οποία φημίζεται το Toyota Hilux. Η ομάδα θα συνεχίσει να βελτιώνει το αυτοκίνητο, ως μέρος της ηθικής δέσμευσης της Toyota να δημιουργεί ολοένα καλύτερα αυτοκίνητα όχι μόνο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά και για τους πελάτες της.

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

28.1.202515:00

  Κατά τη διάρκεια της 32ης τελετής των βραβείων «Les Trophées de L’argus» το Renault Group κατέκτησε 5 βραβεία, ενώ βραβεύθηκε για κάθε μάρκα του ξεχωριστά: Sports Car of the Year για την Alpine A290, New Vehicle of the Year για

AUTO MOTOSPORTS

27.1.202517:49

  Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Ομίλου Chery, στη Wuhu της Κίνας, η τελετή υπογραφής της σύμβασης διανομής των Omoda & Jaecoo στην Ελληνική Αγορά. Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Chery International και Αντιπρόεδρος της Chery Automobile  Zhang

AUTO MOTOSPORTS

27.1.202517:40

  Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με την υποστήριξη της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Προγράμματος «Θεσσαλία» 2021-2027, υλοποιεί με επιτυχία από τον Νοέμβριο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ποδηλατώντας στο ΕΣΠΑ της πόλης μου», με αντικείμενο τη συμβολή της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης μέσω του Προγράμματος

AUTO MOTOSPORTS

27.1.202515:15

  Γεμάτες STEM Racing δράσεις αυτές οι ημέρες καθώς διενεργούνται οι αγώνες ταχύτητας πίστας της Τελικής Φάσης του Πανελλήνιου Διαγωνισμού F1 in Schools 2024 για Γυμνάσια και Λύκεια. Πρόκειται για την δέκατη τρίτη κατά σειρά χρονιά διεξαγωγής του διαγωνισμού στην χώρα μας, που πρόσφατα μετονομάστηκε

AUTO MOTOSPORTS

25.1.202513:00

  Αρπακτικά πουλιά αναπαραγωγής, αμφίβια και ασβοί μπορεί να μην είναι κάτι που θα περίμενε κανείς να δει σε έναν σημαντικό βιομηχανικό κόμβο. Όμως, αυτά τα ζώα και μερικά ακόμη βρίσκονται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland μετά από ένα

AUTO MOTOSPORTS

25.1.202510:30

  Το νέο Škoda Enyaq ενσωματώνει τη φιλοσοφία «Modern Solid», η οποία αναδεικνύει τη στιβαρότητα, την αυθεντικότητα και την λειτουργικότητα, με ταυτόχρονη αναγνώριση της ανάγκης για καινοτομία και αισθητική αρμονία. Το ανανεωμένο Enyaq διαθέτει τη νέα γυαλιστερή μαύρη μάσκα Tech-Deck

thess

Επικαιρότητα

ΕΛΛΑΔΑ

28.1.202516:22

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή