Καθημερινά δεκάδες άτομα, ανήλικα και ενήλικα, επισκέπτονται το κολυμβητήριο το οποίο βρίσκεται στην οδό Μαρίας Κάλλας στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Η οδός Κάλλας είναι μονόδρομος με κατεύθυνση ανατολικά και εκατέρωθεν όλο το χρόνο υπάρχουν σταθμευμένα αυτοκίνητα των κατοίκων της γύρω περιοχής.
Ο Δημήτρης Αντωνόπουλος, πατέρας αθλητή με παγκόσμιες διακρίσεις στην Τεχνική Κολύμβηση απευθύνθηκε και στον Δήμο Θεσσαλονίκης και στην Περιφέρεια για να διαμαρτυρηθεί για την κακή διαγράμμιση της διάβασης και για την έλλειψη φωτεινού σηματοδότη.
Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, καθημερινά τα αυτοκίνητα διέρχονται από το σημείο με μεγάλη ταχύτητα, δεν σταματούν στη διάβαση και οι γονείς ανησυχούν μην τυχόν και συμβεί στα παιδιά τους κάποιο ατύχημα.
«Ζητάμε ασφαλή διάβαση. Να γίνει εκ νέου διαγράμμιση και να προστατευτεί η διάβαση διότι παρκάρουν πάνω της οχήματα, να μπει φωτεινός σηματοδότης με μπουτόν για να μπορεί ο πεζός να διέρχεται με ασφάλεια και ζητάμε ράμπα αναπήρων εκατέρωθεν της οδού, διότι τώρα υπάρχει μόνο στη μια πλευρά».
Ο κ. Αντωνόπουλος ξεκίνησε πολύμηνη αλληλογραφία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με αποτέλεσμα ο ένας να πετάει το μπαλάκι στον άλλο.
Η αλληλογραφία με τα αιτήματα ξεκίνησε Ιανουάριο του 2024, προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης. Η απάντηση ήρθε 31 Ιουλίου του 2024 από την διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων – Τμήμα Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού με την απάντηση: «Η αρμοδιότητα για την τοποθέτηση και την συντήρηση των φωτεινών σηματοδοτών ανήκει στη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας».
Στις 2 Αυγούστου 2024 έστειλε ερώτηση προς την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ο Χρήστος Παπαστεργίου για το ίδιο θέμα και η απάντηση στις 10 Σεπτεμβρίου 2024: «Το οδικό τμήμα στην είσοδο του Ποσειδωνίου Αθλητικού Κέντρου είναι αρμοδιότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης».
Ο Δήμος Θεσσαλονίκης απάντησε στις 25 Σεπτεμβρίου 2024 «Η υπηρεσία προτίθεται να συμπεριλάβει τις απαιτούμενες μελέτες στο Τεχνικό Αντικείμενο του Έργου “Παρεμβάσεις Ενίσχυσης του Ποδηλατικού Τουρισμού και Βιώσιμη Αστικής Ανάπτυξης στην Παραλιακή Ζώνη από το Μέγαρο Μουσικής μέχρι τη Νέα Κρήνη στα όρια των Δήμων Θεσσαλονίκης και Καλαμαριάς” που βρίσκεται σε στάδιο εκπόνησης».
Στο παρελθόν υπήρξαν και άλλες ενέργειες για την τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη και την ασφαλή διάβαση των πεζών στο κολυμβητήριο.
«Από το τέλος της δεκαετίας του ’90 επισημάναμε το πρόβλημα. Το 2020 κάναμε έγγραφο τονίζοντας την επικινδυνότητα του σημείου. Ειδικά τα Σαββατοκύριακα που γίνονται αγώνες κολύμβησης το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο» υπογραμμίζει στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο κ. Χάϊδος, πρώην Προϊστάμενος Τεχνικών Υπηρεσιών των Εθνικών Αθλητικών Κέντρων.
Το Ράδιο Θεσσαλονίκη μίλησε με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, κ. Πρόδρομο Νικηφορίδη, ο οποίος μας είπε ότι η μελέτη ξεκίνησε εδώ και μήνες.
«Υπεύθυνος για την μελέτη του έργου είναι η Μητροπολιτική Αναπτυξιακή Θεσσαλονίκης-ΜΑΘ, η οποία εξασφάλισε τη χρηματοδότηση για την μελέτη. Τις επόμενες ημέρες θα γίνει σύσκεψη για να δούμε την πορεία της μελέτης. Τα χρήματα για την εκπόνηση του έργου δεν έχουν εξασφαλιστεί μέχρι σήμερα. Ακόμα και η μελέτη να ολοκληρωθεί, θα πρέπει να εξασφαλιστούν τα χρήματα για την εκπόνηση του έργου».
Ακούστε το απόσπασμα της εκπομπής “Δύο στις 2”:
Comments are closed.