Μοντέρνο & λειτουργικό
Συνεχίζοντας μια ιστορία που ξεκίνησε πριν από περισσότερα από 30 χρόνια, το πρωτότυπο Twingo E-Tech electric είναι ένα εκθεσιακό μοντέλο βασιμένο στην πλατφόρμα small AmpR, ενώ δίνει μία πρόγευση του μελλοντικού οχήματος παραγωγής που αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026. Εξελίχθηκε από την Ampere σε διάστημα μικρότερο των 2 ετών, ενώ έχει σαν πρωταρχικό στόχο την επίτευξη μίας βασικής τιμής κάτω των 20.000€, με παραγωγή στην Ευρώπη. Με αυτό το σκεπτικό το συγκεκριμένο μοντέλο επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία της Renault να κάνει την ηλεκτροκίνηση ακόμα πιο προσιτή, ενώ συμπληρώνει, προς τα κάτω, την ηλεκτρική γκάμα E-Tech: Renault 5, Renault 4, Megane και Scenic.
Το άνετο ταμπλό του Twingo E-Tech electric prototype, έχει κυλινδρικό σχήμα, μοιάζει να αιωρείται, ενώ είναι τόσο ελκυστικό όσο και λειτουργικό. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σύγχρονο όχημα με ψηφιακό πίνακα οργάνων οθόνης 7’’ και κεντρική οθόνη πολυμέσων 10,1’’. Εκτός από δυνατότητες δικτύωσης, τα ξεχωριστά του χαρακτηριστικά προσθέτουν μια φρέσκια, δυναμική αύρα στην εμπειρία του εσωτερικού, χάρη στα μοναδικά γραφικά τους. Δίπλα στα τρία χειριστήρια του κλιματισμού, το κόκκινο πλήκτρο για τα alarm, μέσα σε μία διάφανη φούσκα, ξεχωρίζει αισθητικά, ξυπνώντας μνήμες από το αρχικό Twingo.
Κάθε πτυχή του εσωτερικού έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τη ζωή των επιβατών: η βελτιωμένη διαρρύθμιση περιλαμβάνει εύκολα προσβάσιμους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από το ταμπλό και ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα, για σακούλες με ψώνια και καθημερινά αντικείμενα, καθώς και έναν επίπεδο χώρο κάτω από το κυλινδρικό ταμπλό, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της καμπίνας, και δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να ακουμπήσουν ένα βιβλίο, το τηλέφωνο τους ή ακόμα και τα γυαλιά ηλίου τους, έχοντας πάντα άμεση πρόσβαση σε αυτά.
Ένα πρωτότυπο με βελτιστοποιημένη εξωτερική σχεδίαση
Τα εκθεσιακά μοντέλα δίνουν στη Renault την ευκαιρία να παρουσιάσει στο ευρύ κοινό τις σχεδιαστικές της προτάσεις για τα μελλοντικά της οχήματα. Εξυπηρετούν επίσης έναν πρακτικό σκοπό, καθώς δίνουν στους μηχανικούς τη δυνατότητα να δοκιμάσουν και να βελτιστοποιήσουν τα διάφορα καινούργια συστήματα. Για παράδειγμα, από τότε που το εκθεσιακό μοντέλο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2024, έχουν γίνει πολλές αλλαγές, τόσο σε ό,τι αφορά τη λειτουργία, όσο και το σχεδιασμό του. Το κάτω μέρος του μπροστινού μέρους, για παράδειγμα, κρύβει τώρα μια εισαγωγή αέρα, οι πίσω πρόβολοι είναι κοντύτεροι και οι μαύροι προφυλακτήρες έχουν επανασχεδιαστεί και κατασκευαστεί σε κυψελοειδές μοτίβο, με τη χρήση 3D εκτυπωτή. Όσον αφορά στην εμφάνιση, οι χειρολαβές των μπροστινών θυρών δεν έχουν πλέον φωτιζόμενο πλαίσιο, έχει προστεθεί ένα φωτιζόμενο τμήμα κοντά στον καθρέφτη, ενώ το σχήμα των πίσω φώτων έχει αλλάξει. Αυτές οι τροποποιήσεις αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση της Renault να βελτιώνει συνεχώς τη σχεδίαση και τα χαρακτηριστικά των οχημάτων της σε όλη την εξελικτική τους διαδικασία.
Comments are closed.