RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Οδηγήσαμε την ηλεκτρική «φωτοβολίδα» της BYD το SEAL!

Comments are closed.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Οδηγήσαμε την ηλεκτρική «φωτοβολίδα» της BYD το SEAL!

AUTO MOTOSPORTS

09/01/202516:34

Οδηγήσαμε την ηλεκτρική «φωτοβολίδα» της BYD το SEAL!

Οδηγήσαμε την ηλεκτρική «φωτοβολίδα» της BYD το SEAL!

 

Αν έχει τύχη ποτέ να αναρωτηθείτε, για την ύπαρξη του Άγιου Βασίλη τότε, ελπίζω να λάβατε έστω και ένα μικρό δωράκι από εκείνον καθώς, ό,τι μοιράζει είναι μοναδικό! Το ίδιο και το απίστευτο SEAL το sport sedan της BYD, με την άκρως αθλητική σιλουέτα η οποία του δίνει απίστευτο δυναμισμό μαρτυρώντας την σχεδιαστική του ταυτότητα «Ocean Aesthetics» που το κάνουν να διαφέρει! Απλά, γιατί διαθέτει τεχνολογία με πλεονεκτήματα που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των επιβατών του, οι οποίοι βιώνουν μια digital εμπειρία στα καλαίσθητα καθίσματα του.

Ο λόγος που ανέφερα τον Άγιο Βασίλη, ήταν γιατί «οδηγεί»… ένα σύγχρονο έλκηθρο το οποίο διαθέτει απίστευτη επιτάχυνση όπως και το SEAL, που φτάνει τα 0/100km σε μόλις 3.8’’… για να “παραδίδει” τα δώρα των παιδιών στην ώρα τους!

Συνήθως, οι μέρες των εορτών φέρνουν άγχος, και φυσικά άπλετο μποτιλιάρισμα στα κέντρα των πόλεων καθώς, χιλιάδες αυτοκίνητα κινούνται στις κεντρικές οδούς! Κινήθηκα με απόλυτη άνεση οδηγώντας το αθόρυβο και πληθωρικό SEAL το οποίο, δεν άργησε να μου μεταδώσει τον δυναμισμό του, αλλά και την τεχνολογική του εργονομία!

Είναι πάρα πολλά τα τεχνολογικά ατού του SEAL, το οποίο κατ΄ εμέ, μοιάζει βγαλμένο από τον «πόλεμο των Άστρων» καθώς, η θέση οδήγησης, παραπέμπει σε cockpit  κάποιου μαχητικού αεροσκάφους, που εκμεταλλεύεται πλήρως, την στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος και αξιοποιώντας στο έπακρο την απίστευτη δύναμη των 2 ηλεκτροκινητήρων, μεταφέροντας  τον ανυποψίαστο οδηγό στον κόσμο της “δυναμικής” οδήγησης! Χάρις την τεχνολογία C.T.B. η οποία θέλει την μπαταρία να αποτελεί ενιαίο σύνολο του αμαξώματος, ένα γεγονός που επέτρεψε στους τεχνικούς της BYD να χαμηλώσουν αισθητά το ύψος του δαπέδου από την άσφαλτο, και να “ξεδιπλώσουν” τον αεροδυναμικό συντελεστή του SEAL, ο οποίος είναι κορυφαίος!

Πριν πάω στην μπαταρία LFP, θα ήθελα να αναφερθώ σε μια πολύ μεγάλη διάκριση που κέρδισε αυτή τη χρονιά το BYD SEAL, από τον Euro NCAP !  Έλαβε την ανώτατη βαθμολογία των 4 αστέρων, υποβαλλόμενο στις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές πρόσκρουσης, οι οποίες το αναδεικνύουν ως ένα από τα “καλύτερα” αυτοκίνητα στην κατηγορία του!

LFP Battery

Η μπαταρία του SEAL, αποτελείται από 172 κυψέλες που μοιάζουν με λεπίδες. Επιπλέον, η Blade Battery (όπως ονομάζεται) χρησιμοποιεί Φωσφορικό Σίδηρο Λιθίου, το οποίο προσφέρει υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας και αντοχή σε σύγκριση με συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Αξίζει να αναφερθώ στην χρήση της LFP στο «γρήγορο» ταξίδι μου στον Ταξιάρχη της Χαλκιδικής, όπου ένιωσα από πρώτο χέρι την αντοχή της στις χειμερινές θερμοκρασίες που επικρατούσαν, την ημέρα εκείνη! Η δε κατανάλωση ενέργειας, συμβάδιζε ακριβώς με τα επίπεδα ζήτησης που έστελνα πατώντας το γκάζι του SEAL, μειώνοντας στο ελάχιστο, τις όποιες απώλειες από την χρήση της αντλίας θερμότητας!

Η φόρτιση του σε έναν  φορτιστή των 70kw, θα έλεγα πως, ήταν γρήγορη και πολύ αποδοτική καθώς, μέχρι να παραγγείλω έναν καφέ, και να τεντώσω λίγο το κορμί μου, η ενέργεια στο SEAL, από το 24% ανέβηκε στο 70% σε μόλις 25 λεπτά! Όλοι ξέρουμε ότι, και οι φορτιστές έχουν τα “θεματάκια” τους! Κατά τη διάρκεια της φόρτισης, το BYD SEAL μειώνει την παραγωγή θερμότητας του συστήματος φόρτισης και διανομής, αυξάνοντας έτσι την αξιοπιστία της απόδοσης!  Τώρα, στην πλούσια προίκα του SEAL, προσθέσθε και τον ενσωματωμένο τριφασικό φορτιστή 11 kW για φόρτιση AC με δυνατότητα σε τερματικό φόρτισης DC με 150 kW, που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό!  Με αυτή την τάση μπορεί να γεμίζει με ενέργεια το SEAL, από το 30% στο 80% σε μόλις 26 λεπτά! Αυτό είναι ακόμη ένας λόγος που ενθαρρύνει τις πιθανότητες αγοράς της ηλεκτροκίνητης φωτοβολίδας της BYD.

On the Road!!

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν με την πανίσχυρη έκδοση Excellence – AWD το οποίο εφοδιάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι στον εμπρός, και πίσω άξονα, εκ των οποίων η συνδυαστική ισχύς, εκτινάσσεται στους 530 ίππους ή 390 kW, και επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, νούμερο το οποίο φιγουράρει στο πίσω μέρος του SEAL.

Χωρίς να θέλω να κάνω τον έξυπνο, επιτρέψτε μου να σας εκμυστηρευθώ την δική μου εμπειρία που βίωσα, οδηγώντας το SEAL, και στα τρία “driving mode” που διαθέτει. Από το σπίτι μου στη δουλειά, και πάλι πίσω διασχίζοντας το πολύβουο κέντρο της εορταστικής Θεσσαλονίκης. Το SEAL στο προφίλ ECO mode, εμφανίζει μια άκρως υποδειγματική συμπεριφορά, καθώς δίνει προτεραιότητα στην ενεργειακή απόδοση και αυξάνει ευχάριστα, την αυτονομία της μπαταρίας του. Μια ισορροπημένη και άριστη οδηγική εμπειρία προσφέρει στο Normal mode, που είναι προσανατολισμένο για ευρεία καθημερινή χρήση, και για …ανοιχτούς δρόμους!

Με την επιλογή του προφίλ οδήγησης, στο Sport mode, ένα μεγάλο  χαμόγελο ήρθε και πλημύρισε το πρόσωπό μου, αλλάζοντας ευχάριστα τη διάθεσή μου καθώς, η “κρυμμένη Νεράιδα” της BYD “μεταμόρφωσε” το SEAL χρησιμοποιώντας το τεχνολογικό της «ραβδί».

θέλετε να μαντέψετε την επόμενη μου κίνηση; Χωρίς σκέψη, έκανα μεταβολή, πήγα για φόρτιση, και άντε γεια… ! Χωρίς καθυστέρηση, και σε χρόνο ”ΤΤ” βρέθηκα στις απαιτητικές στροφές του Ταξιάρχη στη Βόρεια Χαλκιδική, οδηγώντας αρκετά σβέλτα, και επωφελούμενος, όχι μόνο από την τετρακίνηση, αλλά και του iTAC! Αυτού του ιδιαιτέρως “έξυπνου” συστήματος που έχει την ικανότητα να μειώνει την παροχή ισχύος εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα σταθερότητα και, ακρίβεια στην κατανομή της ροπής στους τροχούς! Με λίγα λόγια κυρίες & κύριοι, το SEAL δεν είναι ένα απλό και ασφαλές sedan αλλά ξεδιπλώνοντας τα κρυφά του ατού, θα το παρομοίαζα με «supercar» !! Πάντως, παρόλα τα υψηλά επίπεδα της ισχύος του, (530HP) πατάει επαρκώς στην άσφαλτο και έτσι αυξάνει τις οδηγικές του ικανότητες!

Η sportive οδήγηση δεν ξαφνιάζει καθόλου τον οδηγό, και ο λόγος είναι ότι το SEAL καταφέρνει και διατηρεί πλήρως τον έλεγχο του μεγάλου αμαξώματος χάρις το σύστημα διεύθυνσης το οποίο «μεταδίδει» ακριβείς πληροφορίες, αυξάνοντας παράλληλα και τα επίπεδα ασφάλειας των επιβατών. Οι ανωμαλίες και οι κραδασμοί που απορρέουν από το παλιό οδόστρωμα του Χολομώντα,  απορροφήθηκαν εντελώς υποδειγματικά από τα αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης, ( όλα τα λεφτά!) τα οποία ανταποκρίνονται άμεσα σε όλες τις ανωμαλίες, ενισχύοντας κατα πολύ, την οδηγική απόλαυση του οδηγού!

Στα εντός

Στα θετικά του SEAL θα πρόσθετα βάζοντας αρκετά θαυμαστικά, τον άριστο εσωτερικό διάκοσμο, με την μεγάλη πανοραμική οροφή, η οποία φωτίζει τα πάντα στο σαλόνι, και ξεχωρίζει από τη διπλή επίστρωση γυαλιού την οποία, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς. Ιδιαίτερα όταν ακούει τα αγαπημένα του μουσικά ακούσματα! Όσο για τα καθίσματα;  Αυτά βρίσκονται σε άλλο επίπεδο καθώς, διαθέτουν απίστευτη στήριξη, και αγκαλιάζουν επαρκώς τον κορμό! Το κάθισμα του οδηγού είναι καλά μελετημένο, και ρυθμίζεται σε 8 κατευθύνσεις, ανεξαρτήτου βάρος και σωματότυπου ! Είπαμε BYD είσαι!

Άλλα κόλπα… η οθόνη και τα ADAS

Με το άνοιγμα της πόρτας, η μεγάλη περιστρεφόμενη ψηφιακή οθόνη που βρίσκεται τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό, ενισχύει πολύ τον κορυφαίο τεχνολογικό προσανατολισμό, που είναι εφοδιασμένο το SEAL. Έπαθα «πλάκα» με την έξυπνη λειτουργία φωνητικού ελέγχου η οποία εκτός από «ευγένεια» λειτουργούσε άψογα με το iPhone. Τα ίδια κάνει και σε Android Auto, και μέσω του συστήματος σύνδεσης 4G ανεβάζει την τεχνολογική εμπειρία όλων των επιβατών. Για Όσκαρ είναι και η 2η ψηφιακή οθόνη των 10,25 ιντσών που φιγουράρει μπροστά στα μάτια του οδηγού, όπως και το head up display, το οποίο όταν οδηγούσα σβέλτα, πρόβαλε τα απαραίτητα στο παρμπρίζ, χωρίς να αποσπάει την προσοχή μου!! Όσο για τον ήχο; Αυτός είναι σε άλλο επίπεδο καθώς 12 δυναμικές ηχιάρες αναπαράγουν ήχο υψηλής ποιότητας, που αλλάζουν στη στιγμή τη διάθεση όλων.

Όσον αφορά την ασφάλεια και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS), το BYD SEAL είναι εφοδιασμένο ακόμη από το βασικό εξοπλισμό με: Forward Collision Warning, Automatic Emergency Braking, Rear Collision Warning, Rear Cross Traffic Alert και Rear Cross Traffic Brake, Lane Keep Assistance, Lane Change Assist και Emergency Lane Keep. Και να ήταν μόνο αυτά! Στη διάθεση του οδηγού υπάρχουν τα Adaptive Cruise Control & Intelligent Cruise Control, μία Πανοραμική Κάμερα 360 μοιρών, Blind Spot Detection System, Hill Start Assist, Intelligent Speed Limit Information και Intelligent Speed Limit Control.

Στα στροφιλίκια της «Βαρβάρας» στην ορεινή Χαλκιδική βίωσα την εμπειρία της νυχτερινής οδήγησης η οποία ενσωματώνει, τεχνολογία αιχμής που παρέχει μια πλατιά δέσμη φωτισμού LED για καλύτερη ορατότητα κατά τη νυχτερινή οδήγηση, με High Beam Assist, προσαρμοζόμενη δέσμη προβολέων και Follow Me Home. Άντε γειά!!

Πόσο κοστίζει;

Θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά την απόκτηση του SEAL της προηγμένης τεχνολογικά BYD! Απλά, γιατί πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, το οποίο δεν σταματά να χαρίζει απίστευτες «δόσεις» οδηγικής απόλαυσης στον κάτοχο του. Πρόκειται για ένα προσιτό και πολυτελές «super car» στην αγορά αυτοκινήτου, με ιπποδύναμη 530HP, το οποίο κοστίζει 48.990€, χωρίς την κρατική επιδότηση, για την έκδοση Excellence-AWD που οδηγήσαμε. Και  μεταξύ μας…. αξίζει τα “φράγκα” του μέχρι και το τελευταίο cent!

 

 

 

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

9.1.202515:52

    Μια κριτική επιτροπή από 82 γυναίκες δημοσιογράφους του αυτοκινήτου από 55 χώρες σε πέντε ηπείρους αξιολόγησε το Kia EV3 με κριτήρια όπως η ασφάλεια, η ποιότητα, η τιμή, ο σχεδιασμός, η ευκολία οδήγησης, οι επιδόσεις και το περιβαλλοντικό

AUTO MOTOSPORTS

9.1.202515:00

    Μπορεί για τους περισσότερους από την «παρέα ακροατών» του Ράδιο Θεσσαλονίκη, η έλευση του νέου χρόνου, να ήρθε με τρόπο άκρως εορταστικό, δεν ήταν όμως το ίδιο για έναν 28χρονο, αλλοδαπό οδηγό, ο οποίος υπέπεσε σε μία άσχημη

AUTO MOTOSPORTS

8.1.202516:30

Το καινοτόμο Toyota C-HR θα επιτύχει ένα ακόμα σημαντικό ορόσημο, φτάνοντας το ένα εκατομμύριο πωλήσεις στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του έτους, επιβεβαιώνοντας έτσι τη θέση του ως best seller και brand icon της Toyota στη Γηραιά Ήπειρο. Το Toyota

AUTO MOTOSPORTS

8.1.202515:30

Το «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς από Γυναικεία επιτροπή» WWCOTY ανακοινώνει τα αυτοκίνητα που κέρδισαν τις  έξι κατηγορίες για εφέτος. Οι κατηγορίες είναι: Αστικό Μοντέλο, Compact SUV, Μεγάλο Αυτοκίνητο, Μεγάλο SUV, 4×4 και Pick-Up και Αυτοκίνητο Υψηλών Επιδόσεων. Επιπλέον από το

AUTO MOTOSPORTS

8.1.202514:45

Η εκδήλωση θα συγκεντρώσει 150-200 ηγέτες και εμπειρογνώμονες οδικής ασφάλειας από όλο τον κόσμο,  με στόχο να επιταχύνουν τη δράση προς την επίτευξη του στόχου των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDG) για την κατά 50% μείωση των θανάτων και τραυματισμών από

AUTO MOTOSPORTS

7.1.202518:48

Ο εναρκτήριος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid της FIA 2025 (W2RC), που διεξάγεται από τις 3 έως τις 17 Ιανουαρίου, αποτελεί μία δοκιμασία χωρίς προηγούμενο για οδηγούς και οχήματα. Με διαδρομές πάνω από αμμόλοφους και βραχώδη εδάφη, από τα δυτικά

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή