Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί καθημερινά, Δευτέρα με Παρασκευή από τις 8 π.μ. έως τις 5 μ.μ. και προσβλέπει στην καταγραφή και διαχείριση των αιτημάτων των δημοτών, σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου (καθαριότητα, πράσινο, βιώσιμη κινητικότητα, απομάκρυνση ογκωδών κτλ).
Τα αιτήματα προωθούνται στη συνέχεια προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες, ενώ οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται από τους αρμόδιους υπαλλήλους για την πορεία διευθέτησης των αιτημάτων τους.
Ζητούμενο για τη δημοτική Αρχή παραμένει η βέλτιστη δυνατή ανταπόκριση στα προβλήματα που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας και η περαιτέρω βελτίωση της επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου.
Comments are closed.