Όπως δήλωσε ο υποδιευθυντής του Μετρό Θεσσαλονίκης Νίκος Δένης στο Euro channel, πρόκειται για τον σταθμό Πανεπιστήμιο, όπου το μέγιστο βάθος του είναι 37 μέτρα.
Επίσης έχει 3 εξόδους, 2 από την επάνω μεριά της Εγνατίας και μία προς το ΠΑ.ΜΑΚ.
Ο κ. Δένης, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που συνάντησαν στην κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης (εκτός από το γνωστό θέμα με τον σταθμό Βενιζέλου). «Ενώ στην αρχική μελέτη, υπήρχε η λογική να ξεκινήσουν οι σταθμοί και μετά να περάσει ο μετροπόντικας, δυστυχώς δεν έγινε λόγω των αρχαίων. Έγινε η σύραγγα και μετά έγιναν οι σταθμοί. Αυτό ήταν πάρα πολύ δύσκολο εγχείρημα. Κάναμε ανάποδη κατασκευή» ανέφερε ο κ. Δένης.
Το σχετικό απόσπασμα από το 19ο λεπτό
Comments are closed.