Το κυκλοφοριακό, αν και αποτελεί την κορωνίδα των προβλημάτων της πόλης, φαίνεται πως παρουσιάζει βελτιωμένη εικόνα στους περισσότερους από τους «δύσκολους» δρόμους της.
Οι αποφάσεις Συντονιστικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης για το Flyοver και οι παρεμβάσεις στους δρόμους της πόλης από την Τροχαία, έφεραν καλά αποτελέσματα σε όλους τους δρόμους – ακόμη και στο «στένεμα» της οδού Λαγκαδά που έχει ανοίξει – σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν από τους φορείς που πραγματοποίησαν σήμερα σύσκεψη στο ΥΜΑΘ υπό τον υφυπουργό Εσωτερικών Κώστα Γκιουλέκα.
Στη διπλή συνεδρίαση του Συντονιστικού Συμβουλίου, συζητήθηκαν σήμερα θέματα που αφορούν στην ασφαλή κίνηση των οχημάτων στην Περιφερειακή Οδό, οι παρεμβάσεις που σχετίζονται με την καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας και η μεγαλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών στις μετακινήσεις τους.
Όπως τονίστηκε, την επόμενη εβδομάδα θα γίνουν ανακοινώσεις για θέσεις στάθμευσης, την κυκλική γραμμή του ΟΑΣΘ και για την πολυαναμενόμενη εφαρμογή που θα μπορεί να εγκατασταθεί στα κινητά των οδηγών για να διευκολύνονται στην κίνηση της πόλης.
Η εφαρμογή θα «κατεβαίνει» στα κινητά τηλέφωνα των Θεσσαλονικέων και των επισκεπτών της πόλης και θα εμφανίζει σε ποιους δρόμους έχει κίνηση.
Επίσης, ολοκληρώνονται οι τεχνικές λεπτομέρειες και δίνονται οι χώροι στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης για πρόσκαιρη στάθμευση ΙΧ αυτοκινήτων.
Το Συντονιστικό Συμβούλιο ενημερώθηκε για την μετακίνηση των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων από τους διευθυντές όλων των μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Θεσσαλονίκης
Τα σχολικά λεωφορεία ξεπερνούν τα 850 σε αριθμό ενώ αλλά 3.500 αυτοκίνητα γονέων και 2.500 εργαζομένων κυκλοφορούν, για τη μετακίνηση των παιδιών, από και προς τα ιδιωτικά σχολεία όλων των βαθμίδων.
Όπως ανέφερε ο Γιάννης Κορυφίδης, γενικός διευθυντής στα Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Θεσσαλονίκης, είναι καλό να υπάρχει τροχονόμος στα φανάρια βασικών κόμβων όπως για παράδειγμα στην οδό Κένεντυ.
Στις συσκέψεις, συμμετείχαν εκπρόσωποι της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, της 3ης και της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας, του ΕΚΑΒ, της κατασκευάστριας εταιρείας και της Εγνατίας Οδού.
Comments are closed.