RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Ολοκληρώθηκε το Historic Acropolis Regularity Rally 2024

Comments are closed.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Ολοκληρώθηκε το Historic Acropolis Regularity Rally 2024

AUTO MOTOSPORTS

11/11/202418:13

Ολοκληρώθηκε το Historic Acropolis Regularity Rally 2024

Το Ιστορικό Rally Acropolis τερμάτισε με επιτυχία ! Επικράτηση για τους Βάσο Θεοδοσίου-Κωνσταντίνο Πιπέρο.

Ολοκληρώθηκε το Historic Acropolis Regularity Rally 2024

 

Έπειτα από 22 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας και 185 συνολικά μετρήσεις, το Historic Acropolis Regularity Rally ολοκληρώθηκε. Ο αγώνας ακριβείας αποτέλεσε τον πέμπτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity, προσελκύοντας 15 συμμετοχές από το εξωτερικό. Το τρίτο και τελευταίο σκέλος ήταν το συντομότερο του αγώνα, με τους αγωνιζόμενους να εκκινούν από την Ιτέα, ακολουθώντας τη διαδρομή Πεντεόρια Φωκίδας, Λευκαδίτι, Καλοσκοπή, Βίνιανη και Προσήλιο, καταλήγοντας στην Ιτέα, όπου πραγματοποιήθηκε ο τερματισμός και οι Απονομές.

Ανέβηκαν στην κορυφή του αγώνα το Σάββατο και παρέμειναν εκεί έως το τέλος οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος, οδηγώντας ένα Lancia Beta Coupe του 1974. Με 133,1 βαθμούς ποινής στο σύνολο, το έμπειρο πλήρωμα πανηγύρισε την πρώτη του νίκη σε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, κατακτώντας τη νίκη και στην Κατηγορία H. Δεύτερη θέση και χαμόγελα για τους Harald Hekerle-Brigitte Schneider που ήρθαν για άλλη μια χρονιά στη χώρα μας, αυτή τη φορά με μία BMW E10 2002 Touring του 1973. Τέθηκαν επικεφαλής στο πρώτο σκέλος, ωστόσο δεν κατάφεραν να αντισταθούν στην πίεση των νικητών, συγκεντρώνοντας 140,2 βαθμούς ποινής. Παράλληλα, ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση της Κατηγορίας Η. Τρίτοι τερμάτισαν οι Georgi Andonov-Yordanka Andonova, οι οποίοι είχαν στα χέρια τους ένα Volvo 244 GLE του 1979. Το δίδυμο από τη Βουλγαρία, με αρκετές παραστάσεις από αγώνες στη χώρα μας, συγκέντρωσε συνολικά 144,3 βαθμούς ποινής, ολοκληρώνοντας τον αγώνα στην πρώτη θέση της Κατηγορίας Ι.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν οι Ιωάννης Κατσαούνης-Ματθαίος Μανσόλας με Volkswagen Golf I του 1979. Οι νικητές του αγώνα το 2014, κέρδισαν τέσσερις θέσεις στο δεύτερο και πιο απαιτητικό σκέλος της φετινής εκδοχής, ανέβηκαν τέταρτοι και παρέμειναν εκεί έως το τέλος, τερματίζοντας παράλληλα στη δεύτερη θέση της Κατηγορίας Ι με 148,7 βαθμούς ποινής. Σαφώς πιο βελτιωμένοι σε σχέση με την περσινή χρονιά, οι Πρωταθλητές Regularity στη χώρα τους, Τούρκοι Selim Bacioglu-Handan Bacioglu οδήγησαν ένα Mercedes Benz 230/4 του 1975 τερματίζοντας πέμπτοι γενικής και τρίτοι στην Κατηγορία Η με 154,3 βαθμούς ποινής.  Μια θέση πιο πίσω βρέθηκε ο νικητής του αγώνα το 2021, Christian Crucifix, με συνοδηγό αυτή τη φορά την Jennifer Hugo, νικήτρια του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο φέτος.

Το δίδυμο που συμμετείχε με ένα Peugeot 205 του 1985 αν και ήταν στη δεύτερη θέση το βράδυ της Παρασκευής, υποχώρησε αρκετά στην κατάταξη το Σάββατο, ωστόσο την Κυριακή κέρδισε 7 θέσεις, κερδίζοντας παράλληλα την Κατηγορία J1, με συνολικά 174,3 βαθμούς ποινής! Έβδομοι γενικής και πρώτοι στην Κατηγορία G τερμάτισαν οι Χρήστος Τσιόγκας-Σωτήρης Κολλιόπουλος με Ford Escort RS2000 MKI του 1968. Οδηγώντας με συγκέντρωση, ανέβηκαν δύο θέσεις στο τέλος, συγκεντρώνοντας συνολικά 179,6 βαθμούς ποινής.

Οι Αριστοτέλης Νινιός-Στέλιος Βουδούρης με BMW E28 528i του 1984 τερμάτισαν όγδοοι γενικής και δεύτεροι στην Κατηγορία J1, ξεπερνώντας την Κυριακή το εμπόδιο των Άρη Γεωργουσόπουλου-Νικόλαου Κοντοπού που περιορίστηκαν στην ένατη θέση γενικής. Το δίδυμο που βρέθηκε πίσω από το τιμόνι ενός Volkswagen Golf II του 1986 επικράτησε στην Κατηγορία J2. Έχασαν πέντε θέσεις την Κυριακή και ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη δέκατη θέση γενικής και στη δεύτερη της Κατηγορίας G οι Γιώργος Γεωργακόπουλος-Τάσος Δούρος με Morris Mini του 1968. Πίσω τους τερμάτισαν οι περσινοί νικητές του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις Regularity, Αθανάσιος Ντζουμάνης-Βασίλειος Τσομπανίδης με Alfa Romeo Spider S2 του 1972, με τους Κυριάκο Κοφινά-Νικόλαο Κοφινά να τους ακολουθούν με ένα Volkswagen Golf II του 1990, κερδίζοντας την Κατηγορία J2. Το δίδυμο έφτασε έως και την τρίτη θέση την Παρασκευή, ωστόσο στο δύσκολο και απαιτητικό σκέλος του Σαββάτου υποχώρησε στην κατάταξη. 13οι γενικής και τρίτοι στην Κατηγορία J1 βρέθηκαν οι Τριαντάφυλλος Μαργέτης-Μαρία Μαργέτη με BMW E28 518i του 1984, ακολουθούμενοι από τους Δημήτρη Καλογερά-Χρήστο Διαμαντόπουλο με Renault 5 Alpine Turbo του 1982. Στην τρίτη θέση στην Κατηγορία I τερμάτισαν οι Αντώνης Νικολαΐδης-Γεώργιος Καϊόγλου με Alfa Romeo Alfetta GT του 1978. Οι Ρουμάνοι Stefan Marinescu-Mirela Radulescu με Opel Commodore του 1969 ολοκλήρωσαν την πρώτη τριάδα στην Κατηγορία G.

Από εκεί και πέρα, οι Άρης Παπακωνσταντίνου-Νικόλαος Πουλιερής τερμάτισαν τρίτοι στην Κατηγορία J2 με ένα Renault 19 του 1990. Στην Κατηγορία J3, πρώτευσαν οι Γιώργος Βαξεβανάκης-Αργύρης Μιχαλόπουλος με Toyota Celica του 1991 και τους ακολούθησαν οι Viorel Stefan Ognean-Florin Mitea με Lancia Delta Integrale του 1991. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Νικόλαος Παπαδήμας-Κωνσταντίνος Παπαδήμας με Nissan 200 SX. Στην Κατηγορία Ε, επικράτησαν οι Χρήστος Βλάχος-Δημήτρης Λυκογιάννης με Alfa Romeo Giulietta 750 του 1960.

Τέλος, στην Κατηγορία Youngtimer, το πλήρωμα των Ιάκωβου Μελανίτη-Ανδρέα Πιταράκη που οδήγησε ένα Ford Escort RS2000 του 1994, πρώτευσε, τερματίζοντας εμπρός από τους Γιώργο Κανελλόπουλο-Νικόλαο Κριτσίκη, οι οποίοι είχαν στα χέρια τους το νεότερο αυτοκίνητο του αγώνα, μία Toyota Celica TS του 2000. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Mihai Vulpe-Razvan Catana, οι οποίοι ήρθαν στη χώρα μας από τη γειτονική Ρουμανία για να συμμετάσχουν στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις Regularity, με ένα Dacia Nova GT του 1998.

Χορηγοί του αγώνα ήταν η SEAJETS, η Avis Car Rental, η Clevermedia.gr, η SP tableware και η Superfast Ferries.

 

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

14.4.202520:23

  Η ZONTES 703F, φορτωμένη με ταξιδιωτικό εξοπλισμό και όρεξη για ανακαλύψεις, κινήθηκε αβίαστα από τις ιταλικές ακτές μέχρι τις γερμανικές autobahnen και τις πεδιάδες της Δανίας. Το ταξίδι μέχρι το λιμάνι Hirtshals (σημείο αναχώρησης για Ισλανδία), κάλυψε περισσότερα από

AUTO MOTOSPORTS

14.4.202519:14

  Το νέο Plug–In Hybrid JAECOO 7 SHS διακρίθηκε με την υψηλότερη βαθμολογία – 5 αστέρια – στις αυστηρές δοκιμές του Euro NCAP, του κορυφαίου ευρωπαϊκού οργανισμού αξιολόγησης ασφάλειας νέων οχημάτων. Με επιδόσεις που ξεπέρασαν το 80% σε όλες τις

AUTO MOTOSPORTS

14.4.202518:00

  Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα

AUTO MOTOSPORTS

14.4.202517:00

  Καλύτερο ξεκίνημα στην έκτη του σεζόν στο NASCAR Euro Series δεν θα μπορούσε να φανταστεί ο Θωμάς Κρασώνης! Ο πρώτος Έλληνας επαγγελματίας οδηγός αγώνων ολοκλήρωσε με θριαμβευτικό τρόπο το αγωνιστικό τριήμερο στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια, πανηγυρίζοντας την

AUTO MOTOSPORTS

12.4.202518:36

  Αργά το μεσημέρι ολοκληρώθηκαν οι χρονομετρημένες δοκιμές του δεύτερου αγώνα για το AUTOVISION Hellenic Auto GP, που γίνεται στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Η αγωνιστική ημέρα άρχισε με δύο σκέλη ελεύθερων δοκιμών για κάθε κατηγορία, πριν οδηγοί και αυτοκίνητα ριχτούν

AUTO MOTOSPORTS

12.4.202517:45

   Το Disney+, η κορυφαία streaming πλατφόρμα της The Walt Disney Company, είναι διαθέσιμη από φέτος για τους πελάτες της Mercedes-Benz. Η νέα αυτή συνεργασία συνδυάζει ιδανικά την προηγμένη τεχνολογία των οχημάτων Mercedes-Benz με το ξεχωριστό περιεχόμενο του Disney+, προσφέροντας

Rthess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή