Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης και ο Δήμος Θεσσαλονίκης έδωσαν στην δημοσιότητα το στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό της πόλης, καθώς και το πλάνο δράσεων για την υλοποίησή του.
Το πλάνο δράσεων που πρόκειται να ακολουθήσουν Δήμος, Τουριστικός Οργανισμός και φορείς της πόλης, είναι αποτέλεσμα μελέτης που εκπονήθηκε από την Deloitte Business σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων για λογαριασμό του Δήμου Θεσσαλονίκης.
«Ο τουρισμός είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία που διαθέτουμε για να «ξεκλειδώσουμε» το μέλλον της πόλης, με την ενίσχυση του εισοδήματος των πολιτών, με τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής» ανέφερε στην εισήγησή του ο Δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης.
«Από την πρώτη στιγμή διαπιστώθηκε η επείγουσα ανάγκη να λειτουργήσουμε πιο επαγγελματικά, με ένα συνεκτικό σχέδιο, με μετρήσιμα αποτελέσματα. Για το λόγο αυτό θέσαμε ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου για την ανάπτυξη του προορισμού, σε συνδυασμό με τη στοχευμένη προβολή του για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του.
Αυτό το σχέδιο, είναι το βασικό θεμέλιο για να οικοδομήσουμε έναν τουριστικό προορισμό βιώσιμο, που να υποδέχεται επισκέπτες δώδεκα μήνες τον χρόνο. Ένα σημαντικό, αξιόπιστο εργαλείο, που δείχνει με ποιο τρόπο πρέπει να κινηθούμε και προς ποια κατεύθυνση» πρόσθεσε.
«Στόχος μας είναι να αναδείξουμε όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν την Θεσσαλονίκη έναν ξεχωριστό προορισμό, προκειμένου να παρέχουμε στους επισκέπτες μας μία αυθεντική εμπειρία.
Από την επόμενη ημέρα του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να απουσιάζει κανείς. Θα επαναλάβω πως το κύριο συστατικό της επιτυχίας είναι η συνεργασία, η διεκδίκηση και η αποφασιστικότητα.
Όλοι μαζί, ενώνουμε δυνάμεις, λειτουργούμε βάση ενός συγκεκριμένου σχεδίου, τολμάμε ένα δημιουργικό restart, με μια φωνή, για να ταξιδέψουμε τη Θεσσαλονίκη μας σε ολόκληρο τον κόσμο τόνισε στέλνοντας μήνυμα συνεργασίας και σύμπνοιας σε όλους τους φορείς.
Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Τουρισμού θα σταθεί δίπλα στο νέο σχεδιασμό για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος. Τα έργα που ολοκληρώνονται στην πόλη θα την κάνουν περισσότερο ελκυστική για την προσέλκυση επισκεπτών αλλά και την ανάπτυξη νέων τουριστικών επιχειρήσεων που θα φέρουν θέσεις εργασίας» ανέφερε η Υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη.
«Το στρατηγικό σχέδιο τουρισμού είναι το αποτέλεσμα της ενδυνάμωσης της σχέσης που έχουμε δημιουργήσει με τον Δήμο αλλά και της μεταξύ μας αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Θα σταθούμε όλοι μας αρωγοί στην προσπάθεια για την τουριστική ανάπτυξη» δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, πρόεδρος και CEO της Marketing Greece.
Ο στρατηγικός σχεδιασμός κινείται σε 5 άξονες και στοχεύει σε:
- Βελτίωση και ανάπτυξη υποδομών
- Αναβάθμιση και προώθηση στρατηγικού προϊόντος
- Ψηφιακή αναβάθμιση και μετασχηματισμός
- Προστασία περιβάλλοντος και αειφορία
- Ανάπτυξη επιχειρηματικότητας
Ενώ το πλάνο δράσης περιλαμβάνει 26 προτεινόμενες δράσεις με άμεσο ορίζοντα υλοποίησης διετίας και στόχο τις υφιστάμενες εδραιωμένες αγορές αλλά και τις αγορές για ανάπτυξη και ενίσχυση, όπως η Γαλλία, η Ολλανδία και οι ΗΠΑ.
Αναλυτικά το πλάνο δράσης εδώ