Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / BYD ATTO 3: Build your dreams!

AUTO MOTOSPORTS

10/06/202415:38

BYD ATTO 3: Build your dreams!

Στη δοκιμή μας, οδηγήσαμε την έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία η οποία κατά τον wltp, καλύπτει μέχρι και 420 km με μία φόρτιση

BYD ATTO 3: Build your dreams!

 

Φίλες και φίλοι αναγνώστες, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που μιλάμε για την BYD, τον εξ Aνατολών γίγαντα με το όνομα που κάνει εντύπωση και όπως αποδεικνύεται μόνο τυχαία δεν επιλέχτηκε!

 

Ήταν η πρώτη εταιρεία που έκανε δυναμική εμφάνιση στη χώρα μας παρουσιάζοντας τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά επαγγελματικά αυτοκίνητα, ανοίγοντας ουσιαστικά τον δρόμο για την ένταξη και των επιβατικών της μοντέλων.

Όχι, η BYD δεν ξεκίνησε την Ευρωπαϊκή της πορεία από την Ελλάδα, αλλά από την βόρεια Ευρώπη στην οποία σημείωσε σημαντικές πωλήσεις τα τελευταία 2 χρόνια ανακατεύοντας εκ νέου την τράπουλα της αγοράς.

Μετά και από την επίσημη αντιπροσώπευση της μάρκας από τον Όμιλο Σφακιανάκη και την τοποθέτηση στην θέση του marketing, ενός ικανού στελέχους, ήρθε η σειρά μου να οδηγήσω, το μεσαίο crossover της BYD το ATTO3, το οποίο με μια πρώτη ματιά ξεχωρίζει με τις στυλιστικές του πινελιές, δείχνοντας όμως ότι έχει δανειστεί αρκετά στοιχεία από Ευρωπαϊκά μοντέλα, μαρτυρώντας έτσι ξεκάθαρα τους στόχους της κινέζικης εταιρείας που επικεντρώνονται στο ευρωπαϊκό κοινό!

Εμφάνιση!

Μπορεί να είναι κοντά σε διαστάσεις με το Hyundai Kona & το VW ID4, όμως διαφέρει αρκετά στα σημεία, όπως στο διαχωριστικό πάνελ που βλέπουμε να παρεμβάλλεται μεταξύ καπό και προφυλακτήρα, τονίζοντας ιδιαίτερα το σήμα της BYD. Κάτω από τη μάσκα, μια αρμονική κυματοειδής γραμμή κάνει την διαφορά καταλήγοντας στις έξυπνες εισαγωγές αέρα στις δύο άκρες!

Στην πλάγια όψη ο κυματιστός σχεδιασμός του δίνει δυναμικά στοιχεία, μαζί με τα προστατευτικά πλαστικά τονίζοντας έτσι και τις 2 πόρτες, ενώ το ασημί τριγωνοειδές μοτίβο πίσω ορίζει αρμονικά, τα όρια μεταξύ οροφής και αμαξώματος.

 

Η τοποθέτηση του ονόματος της BYD στην πίσω ηλεκτρικά ανοιγόμενη 5η πόρτα, προκαλεί τους πάντες να ρίξουν μια ματιά στις λεπτομέρειές του. Πραγματικά, χάρμα οφθαλμών! Τώρα αν στο όλο σκηνικό, προσθέσετε και τις καλαίσθητες ζάντες των 18 ιντσών τότε το Atto 3 της BYD αποτελεί μία, από τις καλύτερες «εναλλακτικές» προτάσεις στην κατηγορία του.

 

Εσωτερικό που τα σπάει!

Χωρίς πολλές σάλτσες, το εσωτερικό του Atto3 αναγκάζει τον ανυποψίαστο οδηγό να χαμογελάσει! Ένας απίστευτα έξυπνα οργανωμένος διάκοσμος κάνει την εμφάνισή του στα μάτια του οδηγού, δίνοντάς του την υπόεσχεση ότι σίγουρα δε θα βαρεθεί ποτέ πίσω από το τιμόνι του.

Ο ηλεκτρικά ελεγχόμενος λεβιές ταχυτήτων, τα σπάει στην κυριολεξία θυμίζοντας ένα εργονομικό χερούλι που δίνει αίσθηση σιγουριάς στη χρήση του. Σε άλλο μήκος κύματος είναι και οι αεραγωγοί του κλιματισμού, όπως και τα χερούλια στις πόρτες, που μου έδωσαν την αίσθηση αυτοκινήτου υψηλότερης κατηγορίας.

Δεν μου άρεσε ο περιορισμός που έχει η κεντρική κονσόλα στην πρόσβαση της ζώνης ασφαλείας, η οποία καλό είναι να τοποθετείται πριν ξεκινήσει ο οδηγός το Atto 3. Άξιες λόγου και οι θήκες στα πλαϊνά των τεσσάρων θυρών, που μοιάζουν με κιθάρες μπάσο χάρη στα καλαίσθητα κόκκινα λάστιχα που κοσμούν και οριοθετούν τους αποθηκευτικούς χώρους.

O φωτισμός της καμπίνας, όταν πέφτει το σκοτάδι, είναι το κάτι άλλο! Πολύ πληροφορία για τον οδηγό δίνει η οθόνη των 15:60 ιντσών, η οποία με το πάτημα ενός κουμπιού αλλάζει προσανατολισμό και είναι σαν να έχεις ένα tablet! Το σύστημα χρησιμοποιεί λειτουργικό Android, που για τους περισσότερους από εμάς είναι αρκετά οικείο.

Πληροφοριακά, οι λειτουργίες του είναι αμέτρητες! Παρέα να έχεις στο ταξίδι να ασχολείται με αυτό γιατί εσύ, ως οδηγός, εστιάζεις στον δρόμο! Τώρα οι ρυθμίσεις άνεσης είναι πολλές, και σου δίνουν τη δυνατότητα να ρυθμίσεις τα πάντα, ακόμη και το ύψος ανοίγματος του πορτ μπαγκάζ, ή να τσεκάρεις την ποιότητα αέρα, τη λειτουργία της οποίας θεωρώ υποδειγματική, γιατί χαρίζει άπλετη ποιότητα ζωής! Έξυπνη η ρύθμιση της ηλιοροφής, την οποία αν ξεχάσετε ανοιχτή, στο κλείδωμα, κλείνει αυτόματα!


Και να ήταν μόνον αυτά! 4 μέρες ήταν λίγες πίσω από το τιμόνι του Atto 3, για να απολαύσω όλες τις χάρες του Κινέζου!
Προσωπικά έπαθα ευχάριστη πλάκα από την πολύ καλή ανάλυση εικόνας που διαθέτουν οι all around κάμερες και ιδιαιτέρως οι λειτουργίες 3D, οι οποίες διαθέτουν δυνατότητα να «εξαφανίσετε» το Atto3, προκειμένου να δεις τι βρίσκεται κάτω από το αυτοκίνητο! Είπατε κάτι; Build your dreams! Tα λέει όλα το όνομα! Τυχαίο;

Τη θέση οδήγησης την άφησα για ξεχωριστή αναφορά, γιατί έχει έναν προσεγμένο προσανατολισμό έτσι ώστε να εκμεταλλεύεται στο έπακρο όλη την ευρυχωρία της καμπίνας, ξεκινώντας από τα καλαίσθητα μπάκετ καθίσματα ( με χάλασε το δέρμα) τα οποία είναι και θερμαινόμενα και αεριζόμενα, με ένα δίχρωμο μοτίβο, τα οποία δίνουν άλλο τόνο στην οδήγηση και άπλετο χώρο στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων που απολαμβάνουν την παραμονή τους στο Atto 3.

On the road….

Στη δοκιμή μας, οδηγήσαμε την έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία η οποία κατά τον wltp, καλύπτει μέχρι και 420 km με μία φόρτιση ενώ και σε πραγματικές συνθήκες η απόκλιση δεν είναι τόσο μεγάλη καθώς εγώ ο ίδιος έκανα περίπου 390km. Και αυτό χάρη στην ακριβέστατη διαχείριση ενέργειας που κάνει το Atto 3 της BYD σαν ένα από τα οικονομικότερα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά.

Μ’ άρεσε τόσο στην πόλη, όσο και στο ταξίδι, από την Θεσσαλονίκη στο Λιτόχωρο (που δε διαθέτει ακόμη κάποιο φορτιστή), όπου διάνυσα ακόμη 100km, στάση για ενέργεια στην Κατερίνη, και από εκεί στη Βόρεια Χαλκιδική, και πάλι πίσω στη Fiat Sfakianakis!

H φόρτιση της μπαταρίας του Atto 3 στον δικό μου εντεκάρι οικιακό φορτιστή διαρκεί περίπου 6.30 ώρες ενώ στον ταχυφορτιστή των 150 kw για να φτάσει από το 15 στο 85% χρειάστηκε μόλις 30 λεπτά.

Το ηλεκτροκίνητο μοτέρ του Atto 3, είναι αρκετά δυναμικό, αποδίδει 200 ίππους με μια ροπή της τάξεως των 400nm η οποία μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, σβέλτα, χωρίς όμως να «βάζει φωτιά στην άσφαλτο» όπως άλλα ηλεκτροκίνητα! Η απόκριση πεντάλ γκαζιού όμως, είναι αρκετά ομαλή χωρίς να τρομάζει τον οδηγό. Στην οδήγηση με τη sport mode, και ιδιαίτερα στις υψηλές ταχύτητες δείχνει τα δόντια του, και ειδικότερα κατά τη διάρκεια των προσπεράσεων.

Μπορεί να διαθέτει δύο έξυπνα προγράμματα για την λειτουργία ανάκτησης ενέργειας, όμως δεν διαθέτει επιλογή one pedal. Το βαρύ αμάξωμα του Atto3 στις στροφές παίρνει κλίσεις, κάτι που είναι εντελώς φυσιολογικό, καθώς οι αναρτήσεις του αυτοκινήτου είναι προσανατολισμένες στην άνεση, και δείχνουν στο έπακρο την αξία τους κατά τη διάρκεια απόσβεσης ανωμαλιών του οδοστρώματος, οι οποίες δεν εισέρχονται στο εσωτερικό της καμπίνας!

Αν οδηγείτε μόνοι σας, αξίζει να εξοικειωθείτε με τις φωνητικές εντολές οι οποίες όχι μόνο σας καλωσορίζουν αλλά ανοίγουν και κλείνουν τα παράθυρά του Atto 3, μετατρέποντας την οδήγηση σε απόλαυση!

Συμπέρασμα

Το Atto 3 της BYD είναι ένα αυτοκίνητο που ανήκει στο σήμερα και το αύριο, γιατί απλά είναι τεχνολογικά προηγμένο και ασφαλές αυτοκίνητο! Αν αποφασίσετε να το αποκτήσετε, πάρτε το με την μεγάλη μπαταρία, για να γλυτώσετε από το άγχος της αυτονομίας! Έχει χαρακτήρα, ποιότητα και μοναδικότητα.

Πόσο κοστίζει

Ο Όμιλος Σφακιανάκη ανακοίνωσε τις νέες τιμές αυτοκινήτων BYD μετά την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ’ Κύκλος».

To ATTO 3 συνοδεύεται και από την προωθητική ενέργεια «Euro 2024 Electric Bonus», με την τιμή της έκδοσης Comfort να διαμορφώνεται στα 26.525 €, και είναι ετοιμοπαράδοτο!!

 Σε όλα τα μοντέλα BYD προσφέρεται δωρεάν 3ετές service.

Γνωρίστε το από κοντά, στην FIAT Sfakianakis, στη Θεσσαλονίκη, βρίσκεται στα Πράσινα Φανάρια και σας περιμένει!

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1967 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, και ακόμη από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της περιπέτειας, καθώς ήταν μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων, όπου ανέβηκε μέχρι τον βαθμό του Προσκόπου του Έθνους! Σε ηλικία 16 χρόνων, βρέθηκε υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου και έμαθε την τέχνη της φωτογραφίας και καθημερινά εργαζόταν τραβώντας φωτογραφίες, για τις εφημερίδες Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά! Λίγο αργότερα παράλληλα με τις σπουδές του στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή σχολή δημοσιογραφίας ΑΚΤΟ. Εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το AUTO moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΒΡΑΔΙΝΗ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2008 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή ΕΠΙΤΡΟΧΩΝ, και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την εκπομπή του …τα μπαγκάζια , στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί τον κόσμο της αυτοκίνησης, και των αποδράσεων. Είναι υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ, και της ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202416:39

Η οδήγηση μπορεί να είναι μια αγχωτική εμπειρία, επηρεαζόμενη από παράγοντες που συχνά ξεπερνούν τον έλεγχο μας — από την κακή υποδομή δρόμων μέχρι τη διαθεσιμότητα σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πράγματι, οι παγκόσμιες αναζητήσεις για «άγχος κατά την οδήγηση» αυξήθηκαν

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202416:01

Η αυτοκινητοπομπή «Eurasian Tour with AITO», αποτελούμενη από τα μοντέλα AITO 9, AITO 7 και AITO 5, ξεκίνησε από το εργοστάσιο της εταιρείας στο Chongqing και διένυσε 15.000 χιλιόμετρα σε 38 ημέρες, διασχίζοντας 12 χώρες της Ασίας και της Ευρώπης,

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202409:40

  Με μια εντυπωσιακή Τελετή Έναρξης δόθηκε επίσημα η εκκίνηση στα FIA Motorsport Games, μια διοργάνωση που πραγματοποιείται για τρίτη χρονιά από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Το απόγευμα της Τετάρτης 23 Οκτωβρίου, η Πόλη των Τεχνών και των Επιστημών

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202409:29

  Ο 12ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι FIA 2024 (WRC) έφερε τη Hyundai Motorsport αντιμέτωπη με 18 ειδικές διαδρομές σε Τσεχία, Αυστρία και Γερμανία. Οι Andreas Mikkelsen και Torstein Eriksen συμμετείχαν στον πρώτο τους αγώνα μετά το Rally Πολωνίας

AUTO MOTOSPORTS

23.10.202415:48

Η Jeep® και η The North Face δούλεψαν από κοινού για δύο χρόνια και το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας ονομάζεται Jeep Avenger 4xe The North Face Edition. Πρόκειται για μια μοναδική έκδοση του μοντέλου, η οποία ενσαρκώνει τις αξίες που

AUTO MOTOSPORTS

23.10.202409:26

  Η Audi ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη της ιστορία στη μεσαία κατηγορία με τη νέα οικογένεια A5. Η δυναμική σχεδιαστική γραμμή της τελευταίας γενιάς, που τώρα ονομάζεται Audi A5, κυκλοφορεί 30 χρόνια μετά το πρώτο Audi A4 και

thess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή