Αγωγή εναντίον του οίκου Hermes κατέθεσαν μια γυναίκα και ένας άνδρας στην Καλιφόρνια, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία δεν τους επιτρέπει να αγοράσουν τσάντα Birkin αν προηγουμένως δεν έχουν αγοράσει άλλα προϊόντα της!
Στην αγωγή αναφέρεται ότι οι πελάτες του οίκου υποχρεούνται ουσιαστικά να δαπανήσουν δεκάδες χιλιάδες δολάρια σε μαντίλια, παπούτσια και ζώνες μόνο και μόνο για να αποκτήσουν την ευκαιρία να αγοράσουν μια από τις πιο πολυπόθητες γυναικείες τσάντες στον κόσμο.
Η ενάγουσα Τίνα Καβαλέρι, υποστηρίζει ότι το 2022 διερεύνησε αν μπορεί να αγοράσει μια τέτοια τσάντα από την γαλλική εταιρεία και η απάντηση που έλαβε ήταν ότι «οι ιδιαίτερες τσάντες πηγαίνουν σε πελάτισσες που στηρίζουν σταθερά την επιχείρησή μας».
Ο δέυτερος ενάγων, ο Μαρκ Γκλινόγκα, επιχείρησε να αγοράσει μια τσάντα Birkin πέρυσι «αλλά οι υπεύθυνοι του τμήματος πωλήσεων της εναγόμενης τον συμβούλευσαν να αγοράσει άλλα προϊόντα προκειμένου να μπορέσει τελικά να αποκτήσει μια τσάντα Birkin».
Η υπερβολικά περιορισμένη έκδοση της χειροποίητης δερμάτινης τσάντας, η οποία εμπνεύστηκε από την Γαλλοβρετανίδα εκλιπούσα ηθοποιό Τζέιν Μπίρκιν, έχει γίνει συνώνυμο της πολυτέλειας και της αποκλειστικότητας και η τιμή πώλησής της ξεκινάει από τα 10.000 δολάρια και ξεπερνά το ένα εκατομμύριο.
Οι τσάντες αυτές, τις οποίες προτιμούν διασημότητες όπως η Κλόε Καρντάσιαν, η Τζένιφερ Λόπεζ και η Βικτόρια Μπέκαμ, δεν εκτίθενται στις βιτρίνες και δε μπορούν να παραγγελθούν διαδικτυακά.

«Οι περισσότερες πελάτισσες δεν πρόκειται να δουν μια τσάντα Birkin σε ένα κατάστημα Hermes. Συνήθως, μόνο εκείνες που κρίνονται άξιες να αγοράσουν μια τσάντα Birkin θα τη δουν σε ένα ιδιωτικό χώρο. Ο εκλεκτός πελάτης θα έχει την ευκαιρία να αγοράσει τη συγκεκριμένη Birkin που θα του δείξουν. Δεν υπάρχει τρόπος να παραγγείλεις μια τσάντα στο στυλ, το μέγεθος, το χρώμα, το είδος δέρματος και στο υλικό που επιθυμείς», σημειώνεται στην αγωγή.
Δεν έγινε γνωστό το ποσό αποζημίωσης που ζητούν στην αγωγή ενώ επιπρόσθετα αναφέρεται οτι οι πωλητές δεν παίρνουν προμήθεια για την πώληση μιας Birkin, αλλά παίρνουν 3% επί της πώλησης άλλων αντικειμένων της Hermes.
«Τους κατευθύνει η εταιρεία να χρησιμοποιούν τις τσάντες Birkin ως τρόπο για να πείσουν τους πελάτες να αγοράσουν άλλα προϊόντα» σημειώνει η αγωγή καλώντας και άλλους να συμμετάσχουν ομαδικά. Επιπλέον, η συγκεκριμένη πρακτική της εταιρείας αντιτίθεται στην αντιμονοπωλιακή νομοθεσία γιατί αυξάνει με τεχνητό τρόπο το κόστος ενός προϊόντος.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.