Ποια είναι τα μέρη ενός τροχού κίνησης;
Photo by Axel Antas-Bergkvist on Unsplash
Η μετάδοση κίνησης ενός οχήματος, που ονομάζεται επίσης πλαίσιο μετάδοσης, είναι το σύστημα με το οποίο η ισχύς που παράγεται από τον κινητήρα μεταφέρεται στους κινητήριους τροχούς. Αυτό το μέρος του οχήματος είναι το πιο σημαντικό για τον καθορισμό της ισχύος και της χρησιμότητας των πλαισίων του κινητήρα σας. Τα δύο είδη μεταδόσεων ενσωματώνουν προγραμματισμένη μετάδοση χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το πιάσιμο, το κιβώτιο ταχυτήτων, το διαφορικό, οι άξονες είναι ένα μέρος των κομματιών του πλαισίου μετάδοσης της ισχύος του κινητήρα στους τροχούς.
Για να κινηθεί το όχημα, η ισχύς του κινητήρα πρέπει να μεταφερθεί στους κινητήριους τροχούς. Η κίνηση αυτή επιχειρείται από το πλαίσιο μετάδοσης. Τα θεμελιώδη μέρη του είναι τα ακόλουθα:
- Η
- σύλληψη
- Το
- κι
- βώτιο τα
- χυτήτων
- Ο
- κινητήριος
- άξον
- ας
- Το
- δι
- αφορικό
- Οι
- άξονες
- Τα
- κέντρ
- α
- των
- τροχών
Άξονας κίνησης:
Ένας κινητήριος άξονας, που ονομάζεται επίσης άξονας έλικα ή άξονας Καρντάν, είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για να στέλνει την περιστροφή και τη δύναμη, ή τη δύναμη της κίνησης, σε άλλα μηχανικά μέρη του οχήματος. Οι βίδες μετάδοσης κίνησης συχνά διασυνδέουν διαφορετικές συσκευές που χρησιμοποιούνται σε ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο είναι ένα πλαίσιο που χρησιμοποιείται για την παραγωγή και τη μεταφορά χωρητικότητας σε μια επιφάνεια, παρόμοια με έναν δρόμο.
Δουλεύει:
Η θεμελιώδης ιδιότητα των κινητήριων αξόνων είναι να μεταφέρουν δύναμη από τουλάχιστον ένα μέρος ενός οχήματος σε διαφορετικά μέρη. Οι βίδες κίνησης χρησιμοποιούνται συχνά για τη μεταφορά δύναμης από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων στο αντίθετο άκρο του οχήματος πριν η δύναμη εισέλθει στους τροχούς. Ένα ζευγάρι πιο περιορισμένων βιδών κίνησης χρησιμοποιείται τακτικά για τη μεταφορά δύναμης από ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης στους τροχούς.
Εξηγήσεις για την αποτυχία του άξονα καρντάν:
1.Παραμόρφωση ή βλάβη του εξαρτήματος λόγω μηχανικής επίδρασης,
2.Κατεστραμμένη βάση στήριξης ανάρτησης,
3.Εμφάνιση κενού στον σταυρό,
4.Ελεύθερη ανάπτυξη του τμήματος με εγκοπή,
5.Μπλοκάρισμα του συνδέσμου ταχύτητας στροφής,
6.Βλάβη ή φθορά των βαθμολογιών,
Έλεγχος ευεξίας:
Υποθέτοντας ότι η οπτική εξέταση αποκαλύπτει ότι ο άξονας έχει υποστεί βλάβη, είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε με ένα στούντιο για ευρύτερες έρευνες.
Όταν έρθει η ώρα να αντικαταστήσετε τον άξονα μετάδοσης κίνησης:
Είναι σημαντικό να ρίχνετε μια ματιά στο τμήμα κάθε 40.000 χιλιόμετρα.Εάν χρησιμοποιείτε ένα τυπικό φουσκωτό, θα πρέπει να το επαναφορτίζεται κάθε 10 έως 15 χιλιόμετρα, χρησιμοποιώντας μια εξαιρετική βελόνα.
Το πρότυπο ύπαρξης του τμήματος φτάνει τα 300.000 χιλιόμετρα, αλλά εξαρτάται από τις συνθήκες υπό τις οποίες λειτουργεί: το έντονο στυλ οδήγησης και η οδήγηση σε δρόμους χαμηλής ποιότητας μπορεί να το μειώσει απίστευτα. Στην περίπτωση που η εξειδικευμένη εξέταση δεν γίνεται με συνέπεια, ο κόμβος μπορεί να αποχωρήσει στα 120.000 χιλιόμετρα.
Επιδιόρθωση και αντικατάσταση:
Τα μοναδικά όργανα αναμένεται να επιδιορθώσουν ή να αντικαταστήσουν τον άξονα κίνησης. Πολλές φορές, το τμήμα είναι εκτός ισορροπίας. Αν υποθέσουμε ότι ο άξονας συμπιέζεται λανθασμένα στο πλαίσιο, το μοτίβο ύπαρξης των γειτονικών εξαρτημάτων μπορεί να μειωθεί. Κατά συνέπεια, η ισορροπία του άξονα αναθεωρείται σε κάθε προγραμματισμένο σέρβις.Είναι πολύ σημαντικό οι εστίες να αποκλίνουν με ακρίβεια, καθώς σε αντίθετη περίπτωση ο κόμβος θα παραμορφωθεί.
Πηγή πληροφοριών:
https://www.antallaktikaexartimata.gr/exartimaton-aftokiniton/xonas-metadosis-kinisis-metadosi-kinisis-axona.html
https://www.autofit.gr/upiresies/sustima-metadosis/