Απολογισμό για την χρονιά του 2022 και προβλέψεις για το 2023 έκανε το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, σε εκδήλωση του σήμερα το μεσημέρι, δίνοντας έμφαση στην σταθερά δυναμική παρουσία της εταιρίας στην ελληνική αγορά ενέργειας.
Ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Ιωάννης Μητρόπουλος, παρουσίασε τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς εστιάζοντας στη δυναμική του φυσικού αερίου ως προϊόντος, το οποίο, για μια ακόμη χρονιά αναδείχθηκε η πλέον ανταγωνιστική και ασφαλής επιλογή για τη θέρμανση αλλά και την κάλυψη άλλων ενεργειακών αναγκών.
Ακόμη, σύμφωνα με τον κ. Μητρόπουλο προβλέπεται πως το επόμενο δίμηνο οι τιμές φυσικού αερίου θα ακολουθήσουν πορεία αποκλιμάκωσης με αποτέλεσμα, τον επόμενο χειμώνα το φυσικό αέριο να είναι ακόμη ανταγωνιστικότερο απέναντι στο πετρέλαιο.
Μάλιστα σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της εταιρίας περισσότερα από 550.000 νοικοκυριά, 18.000 επαγγελματίες, 300 μεγάλοι εμπορικοί πελάτες και βιομηχανίες, 1.200 σχολεία και δημοτικά κτήρια έχουν επιλέξει το Φυσικό Αέριο Ελληνική εταιρία εκδηλώνοντας έμπρακτα την ικανοποίησή τους από τις υπηρεσίες του.
Παράλληλα, ο κ. Μητρόπουλος και η διευθύντρια εταιρικών σχέσεων κα. Ελένη Ράπτη, υποστήριξαν ότι κατά το 2023 η πελατειακή βάση της «Φυσικό Αέριο» θα ενισχυθεί περαιτέρω σε φυσικό αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα με την προσθήκη 60.000 νέων πελατών.
Όσον αφορά την ενεργειακή κρίση ο κ. Μητρόπουλος αναφέρθηκε στις έντονες προκλήσεις που αντιμετώπισε ο κλάδος της ενέργειας, υπογραμμίζοντας ότι το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας κατάφερε να μείνει θωρακισμένο, πετυχαίνοντας οικονομική ανάπτυξη και αύξηση του μεριδίου αγοράς τόσο στο φυσικό αέριο όσο και στο ηλεκτρικό ρεύμα.
Έτσι, από Οκτώβριο 2022 έως και Μάρτιο 2023, ένα διαμέρισμα 120 τ.μ. εξοικονόμησε 160 ευρώ, με τη δαπάνη για θέρμανση να είναι κατά 14% χαμηλότερη από ένα αντίστοιχο διαμέρισμα που είχε πετρέλαιο. Αντίστοιχα περίπτωση ενός εστιατορίου η εξοικονόμηση ήταν 36% και σε χρήματα ήταν 6.600 ευρώ ενώ σε ένα φούρνο, η εξοικονόμηση ήταν της τάξης του 16% και σε ποσό, 2.500 ευρώ.
Την ίδια στιγμή, χάρη στις συνεργασίες με μεγάλες εμπορικές αλυσίδες που έχει συνάψει (Vodafone, Interamerican, Alpha Bank, Mondial Assistance , ΑΒ Βασιλόπουλος, Πλαίσιο), το Φυσικό Αέριο προσφέρει σε όλους όσοι το επιλέξουν bonus, δωροεπιταγές και ασφάλεια, ενώ σύμφωνα με τον κ. Μητρόπουλο και την κα Ράπτη θα αρχίσει να λειτουργεί μέσα από τα συνεργαζόμενα δίκτυα και η νέα πλατφόρμα smarthink κάνοντας ακόμη πιο εύκολη την καθημερινότητα των πολιτών.
«Με τη στήριξη του μετόχου μας, τη ΔΕΠΑ Εμπορίας, κάνουμε πράξη το όραμά μας να είμαστε στην πρώτη θέση της καρδιάς των καταναλωτών. Δουλεύουμε καθημερινά, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες και σε υπηρεσίες για τους πελάτες, με συνέπεια στην τιμολογιακή μας πολιτική και εκείνοι μας ανταμείβουν με το να παραμένουμε η πρώτη τους επιλογή. Το Φυσικό Αέριο έχει πλέον μετασχηματιστεί σε μία εταιρεία υπηρεσιών καινοτομίας προς όφελος της κοινωνία», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας.