Το Marketing Club Greece, ακολουθώντας τις εξελίξεις και στον τομέα του Τουρισμού, παρουσίασε σήμερα την ημερίδα για τον Τουρισμό «DESTINATION MARKETING – Making Tourism Stronger» με την υποστήριξη του Thessaloniki Convention Bureau, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και του Συλλόγου Αποφοίτων Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη» Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Alumni Association Master in Tourism and Local Development, AUTH).
Σήμερα στις 18:00, στο ξενοδοχείο Grand Hotel Palace, επαγγελματίες του Τουρισμού, εξειδικευμένα στελέχη Μάρκετινγκ και εκπρόσωποι φορέων του χώρου κατέθεσαν τις απόψεις τους, αντάλλαξαν προβληματισμούς και συνομίλησαν για το μέλλον του Τουρισμού στην Ελλάδα, όπως αυτό διαμορφώνεται μετά από μια δύσκολη περίοδο για την οικονομία και την κοινωνία.
«Είναι η καταλληλότερη στιγμή για να αντιμετωπίσουμε τον τουρισμό με επαγγελματισμό, με συνέπειες και με συμφωνίες μεταξύ μας, γιατί ο τουρισμός μας αφορά όλους. Και τις τοπικές κοινωνίες και τους επαγγελματίες και τους ξενοδόχους» επισήμανε ο Γιάννης Ασλάνης, πρόεδρος του Thessaloniki Convention Bureau και διευθυντής στο ξενοδοχείο Grand Hotel Palace.
«Υπήρχε σαν σκέψη και σαν κατεύθυνση το destination marketing, αλλά τώρα ανακαλύπτεται λίγο παραπάνω. Θα πρέπει να ξανά επενδύσουμε σε αυτό. Για αυτό θα πρέπει να δούμε και τα καλά παραδείγματα, όπως τα Φεστιβάλ του Αβινιόν και του Εδιμβούργου. Σε νεκρές τουριστικά περιόδους, έχουν συμβάλλει στο γόητρο της περιοχής», αναφέρει ο Πρόδρομος Μοναστηρίδης, Διευθυντής του Τμήματος Marketing και Χορηγιών στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και Αντιπρόεδρος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Thessaloniki Convention Bureau.
«Η Θεσσαλονίκη μπορεί να γίνει γαστρονομικός προορισμός. 4 δισ. Το 2022 ο τζίρος των ταξιδευτών γαστρονομίας έφτασε τα 4 δισ. γιατί αυτού του είδους οι ταξιδεύτες ενδιαφέρονται και για πολιτισμό. Δεν θέλουν ριζότο και τιραμισου, θέλουν ντόπια προϊόντα. Είναι ενεργοί στα social media και επιζητούν δραστηριότητες», τόνισε η Σύλβια – Ιωάννα Κουμεντάκη, Συν-ιδρύτρια Chef stories, Gastronomy Events’ specialist and Consultant.
Ομιλητές της κεντρικής εκδήλωσης ήταν οι:
- Ιωάννα Δρέττα , Διευθύνουσα Σύμβουλος Marketing Greece.
- Πρόδρομος Μοναστηρίδης – Διευθυντής του Τμήματος Marketing και Χορηγιών στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και Αντιπρόεδρος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Thessaloniki Convention Bureau.
- Γεωργία Δώδου, Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας του Hospitality and Gastronomy Division στον Όμιλο Fais.
- Σύλβια – Ιωάννα Κουμεντάκη, Συν-ιδρύτρια Chef stories, Gastronomy Events’ specialist and Consultant.
- Χρήστος Τζούτης Outdoor Photographer & Founder of Lamda3.
- Αλεξία Παναγιωτοπούλου, Επικεφαλής Στρατηγικού Σχεδιασμού στην Εταιρεία Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων.
- Την εκδήλωση παρουσίασε και συντόνισε ο δημοσιογράφος Δημήτρης Μπαλής, αρθρογράφος της HUFFPOST GREECE.