Η οινοποιία που ήρθε στη δημοσιότητα τελευταία εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων, γίνεται «Υπερήφανος» χορηγός της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και φιλοδοξεί να ξανακάνει επίκαιρο το σύνθημα «ΠΑΟΚ, ρετσίνα, Μαλαματίνα». Ή αλλιώς να διατηρήσει στη μόδα το γνωστό κοκτέιλ «Τούμπα λίμπρε».
Η Οινοποιία «Μαλαματίνα» αποφάσισε να προχωρήσει σε τριετή χορηγική συνεργασία με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τις επόμενες αγωνιστικές περιόδους μέχρι και το 2025, με στόχο την στήριξη των δράσεων και των προγραμμάτων της διοίκησης, των παικτών και του τεχνικού επιτελείου της ομάδας, εντός και εκτός γηπέδου.
Ωστόσο οι απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων κόντρα στις απολύσεις και η δημοσιότητα που απέκτησαν (υπενθυμίζεται ότι τους δόθηκε βήμα και στην συναυλία του ΛΕΞ στο Καυτανζόγλειο την οποία παρακολούθησαν 30.000 θεατές) ενδεχομένως να δημιουργήσουν ένα «ανάχωμα» στην αποδοχή αυτής της συνεργασίας από πλευράς φιλάθλων του ΠΑΟΚ.
Όπως επισημαίνει η «Μαλαματίνα», η «συνεργασία της Οινοποιίας και του Δικέφαλου του Βορρά, σηματοδοτεί την επανένωση μεταξύ των δύο εμβληματικών ονομάτων της Βορείου Ελλάδας έπειτα από δύο χρόνια και αναδεικνύει το σεβασμό στο λαοφιλές άθλημα του ποδοσφαίρου αλλά και στην αξία της κοινωνικής προσφοράς».
Η «Μαλαματίνα» και το «Φίλιωμα», η νέα πρόταση της Οινοποιίας, θα προβάλλονται μέσω των ποδοσφαιρικών αγώνων Πρωταθλήματος της Superleague και του Κυπέλου Ελλάδος. Παράλληλα θα είναι συνοδοιπόροι στο Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, PAOK Action, ενισχύοντας το κοινωνικό έργο της ομάδας σε συγκεκριμένες δράσεις.
Ταυτόχρονα θα υπάρξουν κι άλλες δράσεις μεταξύ των οποίων: συλλεκτικές φιάλες Μαλαματίνα με τον Δικέφαλο και συλλεκτικά T-shirts, κληρώσεις για εισιτήρια σε αγώνες εντός έδρας, καθώς και ένα PAOK EXPERINECE TOUR στο γήπεδο της Τούμπας, που θα πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία της Μαλαματίνας. Πριν την έναρξη των αγώνων, στα εντός έδρας παιχνίδια, η Μαλαματίνα θα ενισχύσει την παρουσία της και έξω από το γήπεδο της Τούμπας με προωθητικές δράσεις, συνδέοντας για άλλη μία φορά το όνομά της με την ομάδα του ΠΑΟΚ. Στόχος της συνεργασίας να επανέλθει το σύνθημα «ΠΑΟΚ, Ρετσίνα, Μαλαματίνα».
Ωστόσο οι μακροχρόνιες απεργιακές κινητοποιήσεις από εργαζόμενους οι οποίοι διαμαρτύρονται για τις απολύσεις που υπαγόρευσε το επιχειρηματικό πλάνο του σχήματος που ανέλαβε την ιστορική οινοποιία ίσως καθιστούν δυσκολότερη την επαναφορά του συνθήματος