Στον «μετρ του σασπένς» κάνει αφιέρωμα το σινεμά Απόλλων με τρεις ταινίες σε επανέκδοση με νέες αποκατεστημένες κόπιες. Και στις τρεις ο μεγάλος Βρετανός auteur ξεδιπλώνει όλη τη μαεστρία του διδάσκοντας την τέχνη του θρίλερ.
Σάββατο 22 Οκτωβρίου «Υποψίες» 18:45
Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ταινία η οποία μοιάζει περισσότερο με ψυχογράφημα της μπουρζουαζίας του ’40 παρά με κλασικό θρίλερ.
Όταν η Λίνα συναντά τυχαία τον Τζώνυ σε ένα τρένο, η παρουσία του δεν την αφήνει ασυγκίνητη. Λίγες ημέρες μετά, τη φλερτάρει ανοιχτά και σχεδόν της εξομολογείται τον έρωτά του, εκείνη γοητεύεται αλλά τον κρατά και σε απόσταση.
Με έκπτωση GoodDeals πατώντας εδώ
Όταν εκείνος εξαφανίζεται για μια εβδομάδα, η απουσία του τής φαίνεται αβάσταχτη και η απόρριψη τυραννική. Όταν ακούει τους γονείς να θεωρούν πως θα μείνει στο ράφι, τότε βάζει όλες τις αναστολές της στη άκρη και τον παντρεύεται. Μια υπέροχη ζωή ξεκινά δίπλα στον όμορφο άντρα που αγαπά; Ή μήπως όχι;
Τετάρτη 26 Οκτωβρίου «Dial M for murder» 19:00
Φιλμ του 1954 στο οποίο η ομορφιά της Γκρέις Κέλι κατακλύζει την οθόνη.
Ένας πρώην πρωταθλητής του τένις σχεδιάζει να δολοφονήσει τη γυναίκα του, αλλά εκείνη γλιτώνει σκοτώνοντας τον επίδοξο δολοφόνο.
Εκπτωτικό εισιτήριο GoodDeals πατώντας εδώ
Τότε ο σύζυγος συλλαμβάνει ένα δεύτερο, αυτήν τη φορά αλάνθαστο σχέδιο.
Τετάρτη 26 Οκτωβρίου «Rope» 20:30
Θρίλερ δωματίου παραγωγής 1948 με τους Τζέιμς Στιούαρτ, Τζον Νταλ, Φάρλεϊ Γκρέιντζερ.
Ο Μπράντον και ο Φίλιπ είναι δυο νέοι που μοιράζονται ένα διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη. Οι δυο τους θεωρούν τον πρώην συμμαθητή τους Ντέιβιντ Κέντλεϊ νοητικά κατώτερο κι αποφασίζουν να τον σκοτώσουν. Καλούν λοιπόν τον Ντέιβιντ στο διαμέρισμα τον στραγγαλίζουν με ένα σχοινί και τοποθετούν το σώμα του σε ένα μπαούλο. Έπειτα αποφασίζουν να οργανώσουν ένα μικρό πάρτυ, προκειμένου να αποδείξουν την υπεροχή του εγκλήματός τους.
Με εκπτωτικό εισιτήριο Goodeals πατώντας εδώ
Οι καλεσμένοι πρόκειται να είναι ο πατέρας , η θεία κι η κοπέλα του Ντέιβιντ, καθώς κι ο Ρούπερτ, πρώην καθηγητής τους, του οποίου τις ερμηνείες, πάνω στο έργο του Φρίντριχ Νίτσε, συνέλαβαν με λανθασμένο τρόπο. Κατά τη διάρκεια του πάρτυ, η προκλητικός τρόπος με τον οποίο εκφράζεται ο Μπράντον κινεί τις υποψίες του Ρούπερτ.