Σε συναγερμό βρίσκεται το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης επιχειρώντας να προστατέψει τα μέλη του από περιπτώσεις αθέμιτου ανταγωνισμού στο χώρο του τουρισμού.
Στόχος των μελών της Ε.Ξ.Θ είναι να παταχθούν τα όποια κρούσματα που θα βλάψουν τους ξενοδόχους.
Για το σκοπό αυτό υπάρχει αυξημένη επιτήρηση στις διαφημιστικές καμπάνιες στο διαδίκτυο και διαρκής συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, προκειμένου να εντοπιστούν τα καταλύματα που επιχειρούν να οικειοποιηθούν τον τίτλο του ξενοδοχείου και να δρέψουν πλεονεκτήματα μέσω παραπλανητικής διαφήμισης.
Πρόσφατα η Ένωση Ξενοδόχων είχε ζητήσει τη διερεύνηση για δύο τέτοιες περιπτώσεις καταλυμάτων που χρησιμοποιούσαν τον όρο «ξενοδοχείο» στη διαδικτυακή τους σελίδα.
Σε όλες τις περιπτώσεις επιβλήθηκαν πρόστιμα από την Π.Υ.Τ Κεντρικής Μακεδονίας.
Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης καλωσορίζει όλες τις προσπάθειες των επιχειρηματιών στο πλαίσιο του υγιούς ανταγωνισμού ωστόσο καθιστά σαφές ότι θα συνεχίσει τους ελέγχους για τη διασφάλιση των μελών της από τα δίχτυα του αθέμιτου ανταγωνισμού.
Από το φύλλο της THESSNEWS #147 (02/03/2019-03/03/2019)
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σχετικά με τον αρθρογράφο Δημήτρης Διαμαντίδης
Ο δημοσιογράφος Δημήτρης Διαμαντίδης είναι μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης και στο Ράδιο-Θεσσαλονίκη διατηρεί το οικονομικό ρεπορτάζ από το 2005 μέχρι και σήμερα. Παράλληλα είναι οικονομικός συντάκτης στο site Thessnews.gr, ενώ στο παρελθόν εργάστηκε ως δημοσιογράφος από το 1996 έως το 2014 στην καθημερινή οικονομική εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ (Γραφείο Βορείου Ελλάδος-συγκρότημα Πήγασου) και από το 1998-2003 στην εφημερίδα Αγγελιοφόρος της Κυριακής.Στο πεδίο της επικοινωνίας διατηρεί από το 2010 μέχρι και σήμερα το Γραφείο Τύπου της ΔΕΘ-Helexpo και από το 2017 μέχρι και σήμερα το Γραφείο Τύπου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Έχει συνάψει και υλοποιήσει πολλές ακόμη συνεργασίες στο κομμάτι της επικοινωνίας, όπως με την εταιρεία διοργάνωσης συνεδρίων Artion, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών (ΠΟΦΕΕ) κα.Παράλληλα από το 2015-2017 δραστηριοποιήθηκε στην εταιρεία Hyphen SA (με έδρα την Θεσσαλονίκη) στο κομμάτι της δημιουργίας περιεχομένου (content creation and marketing) και της διαχείρισης της εικόνας της επιχείρησης στα ΜΜΕ.Ομιλεί άριστα την Αγγλική και αρκετά καλά την Γερμανική.