Στα πλαίσια της 19ης Διοργάνωσης για την ανάδειξη του «Κινητήρα της Χρονιάς», ο μικρός κινητήρας βενζίνης 1,2 Pure Tech Turbo, ο οποίος εξελίχθηκε από τον Όμιλο PSA, κατάφερε να κλέψει την πολυπόθητη νίκη από τους αντιπάλους του και να αναδειχθεί ως «Κινητήρας της Χρονιάς 2017» στην κατηγορία 1,0-1,4 λίτρων.
Από το 2014, η παραγωγή του διακεκριμένου βενζινοκινητήρα, με απόδοση 110 και 130hp, έχει ξεπεράσει τις 850.000 μονάδες και λόγω της αυξημένης ζήτησης, στα τέλη του 2017, θα ξεκινήσει νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο Trémery, όπου αναμένεται να διπλασιαστεί η παραγωγή του και το 2019 να αγγίξει το ένα εκατομμύριο μονάδες σε ετήσια βάση.
Ο κινητήρας 1,2 Pure Tech Turbo διακρίνεται για την αποδοτικότητά του και την ελαστική λειτουργία του ακόμη και στις χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις του είναι ικανοποιητικές, συνδυάζονται με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Όλα αυτά είναι αποτέλεσμα των μελετημένων τεχνολογικών παρεμβάσεων που έχουν γίνει στο μοτέρ όπως:
• Εισαγωγή ενός φίλτρου μικροσωματιδίων για τη μείωση των εκπομπών CO2 πάνω από 75%.
• Βελτίωση της απόδοσης του θερμοδυναμικού κύκλου καύσης και αύξηση πίεσης ψεκασμού έως τα 250 bar, συμβάλλοντας στη βελτίωση απόδοσης του κινητήρα.
• Μείωση των μηχανικών τριβών και εισαγωγή ενός νέου turbo
• Μείωση των διαστάσεών του για βελτίωση της αεροδυναμικής του αυτοκινήτου.
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΖΕΡΤΖΕΒΕΛΗΣ
Από το φύλλο της THESSNEWS #60 (01/07/2017-02/07/2017)
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.