Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Το κόλπο των Ισπανών στο ΟΑΚΑ και ο ΠΑΟΚ που επιβάλλεται να μάθει από τα λάθη του

AUTO MOTOSPORTS

22/05/202222:58

Το κόλπο των Ισπανών στο ΟΑΚΑ και ο ΠΑΟΚ που επιβάλλεται να μάθει από τα λάθη του

Τι ανάλυση για τον αγώνα μπορεί να γίνει όταν λαμβάνονται τέτοιες αποφάσεις από διαιτητές έμπειρους όπως ο Ματέου Λαόθ. Θα γράψω κάποια πράγματα με πιο κρύο μυαλό για τον Ισπανό και αρκετά περισσότερα για τα αγωνιστικά και την επόμενη μέρα στον ΠΑΟΚ σε ένα long read blog.

Το κόλπο των Ισπανών στο ΟΑΚΑ και ο ΠΑΟΚ που επιβάλλεται να μάθει από τα λάθη του

Γράφει 3dsmin@

Ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα από τον Παναθηναϊκό στον τελικό του Κυπέλλου, όχι επειδή ήταν κατώτερος του αντιπάλου του (ίσα ίσα ήταν καλύτερος στην μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα), αλλά εξαιτίας μια διαιτητικής απόφασης (ή και δυο αποφάσεων). Αυτή είναι η πραγματικότητα και θα τα αναλύσω όσο περισσότερο μπορώ σε ένα κάπως long read κείμενο…

Τι ανάλυση για τον αγώνα μπορεί να γίνει όταν λαμβάνονται τέτοιες αποφάσεις από διαιτητές δήθεν έμπειρους όπως ο Ματέου Λαόθ. Θα γράψω κάποια πράγματα με πιο κρύο μυαλό για τον Ισπανό και αρκετά περισσότερα για τα αγωνιστικά και την επόμενη μέρα στον ΠΑΟΚ. Ξεκινάμε από τον τουλάχιστον ύποπτο Λαόθ.

Έχουμε και λέμε. Φάνηκε από την αρχή του αγώνα ότι ο Ισπανός είχε έναν συγκεκριμένο σκοπό. Με δυο “επιστημονικές” κινήσεις καταφέρνει να “απενεργοποιήσει” τους δυο χαφ από τους τρεις χαφ του ΠΑΟΚ. Την ίδια στιγμή που ο Παλάσιος για παράδειγμα έχει κάνει πέντε φάουλ στο πρώτο μέρος χωρίς να δει ποτέ κάρτα.

Όλα αυτά πριν το πέναλτι. Σε εκείνη την φαση ξεκαθάρισε το τοπίο ότι η… δουλειά συμπεριελάμβανε και τον VAR μέσα. Δείχνει άουτ ο Λαόθ αρχικά που ειναι κοντά στην φάση, αλλά ξαφνικά ο VAR τον καλεί να δει μια φάση που αμφιβάλλω ακόμα και αν ο Αλαφούζος θα έδινε πέναλτι.

Αυτό που καθιστά όμως ακόμα πιο ύποπτο τον Λαόθ και δείχνει πλάνο, είναι η φάση που δεν αποβάλλει τον Αουγκούστο. Πως γίνεται αυτό; Ενώ θα μπορούσε να αποβάλλει ακόμα και με απευθείας κόκκινη τον Αουγκούστο, ο Ισπανός τον κρατάει στο ματς για να δείξει ότι και ο ΠΑΟΚ ευνοήθηκε από αποφάσεις του. Και αυτό έγινε γιατί κατάλαβε στο ημίχρονο ότι έχει κάνει το ματς μπάχαλο με τις αποφάσεις του από τα όσα συνέβησαν στα αποδυτήρια.

Το επιστέγασμα του ότι υπήρχε άψογη “συνεργασία” της διαιτητικής ομάδας για να “σπρώξουν” τον Παναθηναϊκό προς το Κύπελλο ήταν στην φάση του Μιτρίτσα. Μάλλον η ευαισθησία του Ισπανού VAR εξαντλήθηκε στην φάση του 32ου λεπτού και στην συνέχεια έγινε… άτεγκτος. Το μαρκάρισμα του Χουάνκαρ δηλαδή ήταν νόμιμο και του Βιεϊρίνια στον Γκατσίνοβιτς παράνομο; Ενδιαφέρουσα προσέγγιση…

Δεν αναφέρω άλλα για την διαιτησία του τελικού που έκανε ότι μπορούσε για να πάει το Κύπελλο στον Παναθηναϊκό. Όποιος είδε όλο το παιχνίδι και δεν είναι Παναθηναϊκός ή άσχετος με το άθλημα κατάλαβε καλά τι έγινε.

Πάμε στα αγωνιστικά τώρα. Ο ΠΑΟΚ έχασε από μια ομάδα που δεν έκανε τελική στην εστία σε 90 και βάλε λεπτά στον αγώνα, αντιθέτως οι παίκτες του Λουτσέσκου έχασαν τουλάχιστον πέντε κλασικές ευκαιρίες για να σκοράρουν. Το δεύτερο ημίχρονο ήταν ένα κάτι σαν μονότερμα και όμως η μπάλα δεν αντάμειψε τον Δικέφαλο όχι απλά για την προσπάθεια του στο ματς, αλλά σε όλη την σεζόν.

Τι έφταιξε και δεν μπήκε από την αρχή ο ΠΑΟΚ στο ματς όπως έγινε στο δεύτερο ημίχρονο; Δεν μου αρέσει να γίνομαι μετά Χριστόν προφήτης όπως αρκετοί εκεί έξω, ωστόσο για το κακό μπάσιμο στο παιχνίδι, φέρει ευθύνη ο Ράζβαν Λουτσέσκου.

Από την Τετάρτη και μετά ο Ρουμάνος κόουτς δοκίμαζε ένα σχήμα με Μπίσεσβαρ επιτελικό και Ελ Καντουρι αριστερά, αλλά το Σάββατο το πρωί λίγες ώρες πριν το ματς άλλαξε απόφαση και επέλεξε Σοάρες στο “10” και Μπίσεσβαρ αριστερά. Ίσως να μην μάθουμε και ποτέ γιατί αποφάσισε κάτι τέτοιο.

Επίσης ήταν φανερό ότι ο Βιεϊρίνια δεν ήταν έτοιμος να παίξει σε τέτοιου είδους παιχνίδι για 90 λεπτά, κάτι που συζητήθηκε εντός ομάδας την εβδομάδα πριν τον τελικό, ωστόσο ο Λουτσέσκου “πόνταρε” στην εμπειρία του αρχηγού. Ούτε αυτό του βγήκε.

Όταν είσαι μεγάλη ομάδα δεν υπάρχει το “δεν πειράζει” σε ήττα, πόσο μάλλον αν μιλάμε για έναν τελικό. Φυσικά και πειράζει, αλλά ο ΠΑΟΚ οφείλει να μάθει από τα λάθη του φέτος για να μην έχει και η επόμενη σεζόν αρνητικό πρόσημο όπως αυτή που τελείωσε το Σάββατο το βράδυ. Είναι μια πραγματικότητα ότι η σεζόν παρά τις συγκινήσεις και την πορεία στην Ευρώπη, θεωρείται (και είναι) αποτυχημένη.

Τα πραγματικά δύσκολα αρχίζουν τώρα όμως για τον ΠΑΟΚ γιατί ο σχεδιασμός δεν θα πρέπει να είναι σε καμία περίπτωση ίδιος ή ανάλογος με τον περσινό. Αν θέλουν στον ΠΑΟΚ να είναι πραγματικά ανταγωνιστικοί και να διεκδικήσουν τους τίτλους εντός συνόρων, ξεπερνώντας και εμπόδια τύπου Λαόθ, πρέπει να ενισχύσουν την ομάδα με παίκτες ποιότητας.

Πλέον το μπαλάκι περνάει στο γήπεδο του Ζοσέ Μπότο, της διοίκησης και του Ράζβαν Λουτσέσκου που καλούνται να πάρουν κομβικές αποφάσεις για την νέα σεζόν. Βάζω μέσα και την διοίκηση στο κάδρο, γιατί αν όχι επιβάλλεται, χρειάζεται να γίνει μια ακόμα γενναία επένδυση ο Ιβάν Σαββίδης για να θωρακιστεί του ρόστερ και να δούμε έναν διαφορετικό ΠΑΟΚ την νέα σεζόν. Ιδού η Ρόδος, ιδού και… ο σχεδιασμός.

Υ.Γ : Ο τόπος της ησυχίας μπορεί να γίνει το ορμητήριο του καθενός. Το στρατηγείο που θα σχεδιαστούν οι μάχες. Όση ώρα και αν διαρκούν οι στιγμές της ησυχίας θα είναι βάλσαμο. Θα αναγεννηθούν τα θέλω μέσα από τις στάχτες που θαφτήκαν στις στιγμές της απόγνωσης. Θα μπουν προτεραιότητες και θα γίνει νέα εσωτερική αναδόμηση. Ποιος δεν χρειάζεται αυτή την αναδόμηση μέσα του;

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

#TAGS:

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο 3dsmin@

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202416:39

Η οδήγηση μπορεί να είναι μια αγχωτική εμπειρία, επηρεαζόμενη από παράγοντες που συχνά ξεπερνούν τον έλεγχο μας — από την κακή υποδομή δρόμων μέχρι τη διαθεσιμότητα σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πράγματι, οι παγκόσμιες αναζητήσεις για «άγχος κατά την οδήγηση» αυξήθηκαν

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202416:01

Η αυτοκινητοπομπή «Eurasian Tour with AITO», αποτελούμενη από τα μοντέλα AITO 9, AITO 7 και AITO 5, ξεκίνησε από το εργοστάσιο της εταιρείας στο Chongqing και διένυσε 15.000 χιλιόμετρα σε 38 ημέρες, διασχίζοντας 12 χώρες της Ασίας και της Ευρώπης,

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202409:40

  Με μια εντυπωσιακή Τελετή Έναρξης δόθηκε επίσημα η εκκίνηση στα FIA Motorsport Games, μια διοργάνωση που πραγματοποιείται για τρίτη χρονιά από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA). Το απόγευμα της Τετάρτης 23 Οκτωβρίου, η Πόλη των Τεχνών και των Επιστημών

AUTO MOTOSPORTS

24.10.202409:29

  Ο 12ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι FIA 2024 (WRC) έφερε τη Hyundai Motorsport αντιμέτωπη με 18 ειδικές διαδρομές σε Τσεχία, Αυστρία και Γερμανία. Οι Andreas Mikkelsen και Torstein Eriksen συμμετείχαν στον πρώτο τους αγώνα μετά το Rally Πολωνίας

AUTO MOTOSPORTS

23.10.202415:48

Η Jeep® και η The North Face δούλεψαν από κοινού για δύο χρόνια και το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας ονομάζεται Jeep Avenger 4xe The North Face Edition. Πρόκειται για μια μοναδική έκδοση του μοντέλου, η οποία ενσαρκώνει τις αξίες που

AUTO MOTOSPORTS

23.10.202409:26

  Η Audi ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη της ιστορία στη μεσαία κατηγορία με τη νέα οικογένεια A5. Η δυναμική σχεδιαστική γραμμή της τελευταίας γενιάς, που τώρα ονομάζεται Audi A5, κυκλοφορεί 30 χρόνια μετά το πρώτο Audi A4 και

thess

Επικαιρότητα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΑΡΘΡΑ ΑΠΟΨΕΙΣ

25.10.202420:31

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή