«Καθήλωσε» το τηλεοπτικό κοινό ο τελικός της Eurovision το βράδυ του Σαββάτου.
Το ενδιαφέρον του κοινού επικεντρώθηκε στο αν τελικά η Ουκρανία θα επιβεβαιώσει τα στοιχήματα και θα κερδίσει, κάτι που έγινε τελικά.
Ο τελικός του διαγωνισμού όμως ήταν κυρίαρχος στην τηλεθέαση, αφού σημείωσε υψηλά ποσοστά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το βράδυ του Σαββάτου 14 Μάϊου 2022, οι τηλεθεατές ψήφισαν… ΕΡΤ, η οποία και στο διάστημα από τις 22:00 έως και τις 02:00 σημείωσε τηλεθέαση 54,9% στο δυναμικό κοινό και 52,1% στο γενικό σύνολο.
Να σημειωθεί ότι την ώρα που η Αμάντα Γεωργιάδη ανέβηκε στη σκηνή, η τηλεθέαση άγγιξε το 57,5% στο δυναμικό κοινό και το 53,4% στο γενικό σύνολο.