Ράδιο Θεσσαλονίκη 94.5
28/11/2016 10:00:30 πμ
Χορευτές & ακροβάτες με και χωρίς αναπηρία
Share on Facebook
 
 
Η διεθνής ομάδα Un-Label στο Μέγαρο Θεσσαλονίκης

Χορευτές & ακροβάτες με και χωρίς αναπηρία αναζητούν την Αγάπη δίχως ετικέτες Μια αναπηρική καρέκλα περιγελά ένα κουτσό τραπέζι. Μια πεταλούδα και ένα δέντρο παγιδεύονται στον ιστό της αράχνης. Ανθρώπινα σώματα σπεύδουν να ανασυνταχθούν και να ενταχθούν σε γραμμές. Ρεαλισμός και ποίηση, χορός, μουσική και ακροβατικές ασκήσεις συνθέτουν την παράσταση με τίτλο «L ─ Dο I need labels to love ?» ( Λ ─ Χρειάζομαι ετικέτες, για να αγαπήσω;), η οποία θα παρουσιαστεί στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου, στις 9 μ.μ. (κτήριο Μ2, Αίθουσα Αιμίλιος Ριάδης). Μουσικοί, χορευτές, ηθοποιοί και ακροβάτες μικτών ικανοτήτων αναζητούν την Αγάπη με Α κεφαλαίο πίσω από τις ετικέτες της καθημερινότητας, συμμετέχουν σε πρωτότυπο σκηνικό διάλογο με κεντρικό θέμα τη διαφορετικότητα και προτείνουν στο ευρύ κοινό την πρώτη διακαλλιτεχνική παραγωγή τέτοιου είδους. Η διαφορετικότητα εμπνέει… Την παράσταση παρουσιάζει η 27μελής διεθνής ομάδα Un-Label με έδρα την Κολονία, η οποία αποτελείται από καλλιτέχνες με και χωρίς αναπηρία. Επιδίωξη του καλλιτεχνικού σχήματος είναι να αντλεί έμπνευση από τη διαφορετικότητα και να διευρύνει τα όρια της δημιουργικής έκφρασης. Τα μέλη της ομάδας Un-Label αντιλαμβάνονται την πολυμορφία των ατόμων ως ευκαιρία έκφρασης, πλουραλισμού και καινοτομίας. Οι εμπειρίες τους έχουν μετατραπεί σε συνεκτικό έργο τέχνης, το οποίο επί σκηνής αντανακλά το όραμά τους για κοινωνία δίχως ετικέτες. Η σύλληψη και η σκηνοθεσία είναι του Κώστα Λαμπρούλη, ενώ ο συντονισμός του έργου ανήκει στη Λίσετ Ρόιτερ. Η εκδήλωση υποστηρίζεται με ηχητική περιγραφή (για άτομα με προβλήματα όρασης) και υπέρτιτλους (για άτομα με προβλήματα ακοής), ενώ ο χώρος εξασφαλίζει τη μετακίνηση για χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων. Οι τιμές των εισιτηρίων ανέρχονται σε 12? και 8? (μαθητές, φοιτητές, κάτοχοι κάρτας ανεργίας, άτομα με αναπηρία). Διεθνές συμπόσιο Εξάλλου, την ίδια ημέρα, δηλαδή στις 30 Νοεμβρίου, από τις 9.30 π.μ. έως τις 8.30 μ.μ. θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης (κτήριο Μ2, Αίθουσα Μωρίς Σαλτιέλ) διεθνές συμπόσιο με θέμα «Παραστατικές τέχνες χωρίς ετικέτες».

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τ: 2310.895.897

F: 2310.895.967

E: [email protected]


ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

25ης Μαρτίου & Παραλία

546 46 Θεσσαλονίκη

Τ: 2310. 895.800

E: info@ tch.gr

www.tch.gr

MegaroMousikisThessalonikis

@megarosalonica

megarosalonica

Thessaloniki Concert Hall Organisation



Στόχος των διοργανωτών είναι να αναπτυχθεί γόνιμος προβληματισμός μεταξύ εκπροσώπων οργανισμών, φορέων και πολιτών με αντικείμενο την παραγωγή τέχνης από ομάδες καλλιτεχνών με και χωρίς αναπηρία, την ισότιμη συμμετοχή των ατόμων με αναπηρία στον πολιτισμό, τα όρια της κοινωνικής ένταξης και τις προοπτικές των παραστατικών τεχνών ως φορέων κοινωνικής αλλαγής. Στο συμπόσιο αυτό θα μιλήσουν, μεταξύ άλλων, ο Παναγιώτης Σάπκας, αντιδήμαρχος Πολιτισμού & Επιστημών του δήμου Λαρισαίων, για το όραμα της Λάρισας ως ανοιχτής δημιουργικής πόλης, και ο Σίμος Δανιηλίδης, δήμαρχος Νεάπολης – Συκεών, σχετικά με την ανάπτυξη υπηρεσιών για άτομα με αναπηρία στον τοπικό δήμο. Παράλληλα, ο Παναγιώτης Κουντούρης, υπεύθυνος καλλιτεχνικού προγραμματισμού του ΟΜΜΘ, θα αναφερθεί στο ρόλο του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, όσον αφορά στην παρουσίαση παραγωγών για άτομα με αναπηρία. Κωφοί χορευτές σε ρόλο δασκάλου Παράλληλα, θα διεξαχθούν τρία εργαστήρια υπό τον συντονισμό των Στάιν Νίλσεν (Candoco Dance Company, Λονδίνο), των κωφών χορευτών Ντόντζι Νταγκμπάν & Μάικλα Κοσιακόβα (Un-Label, Κολονία) και Κώστα Λαμπρούλη (Συνεργείο Μουσικού Θεάτρου, Λάρισα & Un-Label, Κολονία), όπως και μία στρογγυλή τράπεζα με θέμα τις σχέσεις πολιτικής και καλλιτεχνικών πρακτικών ένταξης. Η εκδήλωση υποστηρίζεται από μετάφραση στη νοηματική γλώσσα, ενώ ο χώρος διεξαγωγής είναι απολύτως προσβάσιμος σε άτομα με αναπηρία. Η συμμετοχή στις εργασίες του συμποσίου κοστίζει 8 ? και προϋποθέτει την υποβολή αίτησης εγγραφής στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] Οι δύο εκδηλώσεις (παράσταση και συμπόσιο) έχουν την υποστήριξη του προγράμματος «Δημιουργική Ευρώπη» (Creative Europe) της ΕΕ.
Ροή Προτάσεων
12ος Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ»   (23/2/2017 4:01:41 μμ)
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  (21/2/2017 11:07:20 πμ)
2η Μπιενάλε Ελλήνων- Ινδών Σπουδαστών Χαρακτικής  (16/2/2017 10:24:57 πμ)
"Η γεύση στη Θεσσαλονίκη"  (14/2/2017 12:54:00 μμ)
«Η Νοσταλγός»  (13/2/2017 10:14:20 πμ)
Αγρια Γελια, τρελές μουσικες  (8/2/2017 10:22:24 πμ)
Σταχτοπούτα  (6/2/2017 9:59:39 πμ)
Φεβρουάριος στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού  (2/2/2017 10:20:23 πμ)
Έκθεση ζωγραφικής της Ταρσής Τζενανίδου  (30/1/2017 9:21:03 πμ)
ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΚΑΙ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ  (23/1/2017 11:11:51 πμ)
«Σμύρνη μου αγαπημένη»  (21/1/2017 11:01:18 πμ)
ΜΙΡΕΛΑ ΠΑΧΟΥ   (17/1/2017 2:36:52 μμ)
Ο ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ  (13/1/2017 12:44:26 μμ)
ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ THESSALONIKI WALKING TOURS  (9/1/2017 2:16:08 μμ)
Μαγικοι Επιστήμονες  (5/1/2017 1:57:34 μμ)
Το πρωτοσέλιδο της THESSNEWS
ΓΕΝ προς Τουρκία
Την αρμοδιότητα της Υδρογραφικής Υπηρεσίας του Πολεμικού Ναυτικού να...
24/2/2017 11:32:58 μμ
Αισιόδοξος ότι η Ελλάδα...
... και οι δανειστές θα μπορέσουν να καταλήξουν σε συμφωνία για την...
24/2/2017 9:23:39 μμ
H κοινωνία βυθίζεται...
«Δεν επενδύω, ούτε χαίρομαι με την αποτυχία της κυβέρνησης. Έχω, όμως,...
24/2/2017 6:20:53 μμ
Ανθελληνικό παραλήρημα...
Σε αντιπολιτευόμενη εφημερίδα της Τουρκίας, sozu. Αποκαλεί τουρκικό...
24/2/2017 2:37:18 μμ
Τσακαλώτος: Δε θα...
Βαρουφάκης- Επιμένουν οι πληροφορίες για ψυχρό κλιμα μεταξύ του Μαξίμου...
24/2/2017 2:30:07 μμ
Ο Σταθμός Ειδήσεις Αποδράστε    
Προφίλ
Νέα
Έξυπνες αγορές
Πρόγραμμα Εκδηλώσεις Πελάτες  
Παραγωγοί Αθλητικά Διαφημιστείτε  
Ισολογισμος 2013 Με το ποντίκι στο χέρι Newsletter  
Ισολογισμος 2014 Videos  
Ισολογισμος 2015    
Επικοινωνία    


Istopolis | Κατασκευή Ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη
Listen Live: Media Player - Winamp Το rthess.gr έχει την άδεια της ΑΕΠΙ. Τα μουσικά έργα παρέχονται μόνο για ιδιωτική χρήση κάθε επισκέπτη/χρήστη
και απαγορεύεται η με οιονδήποτε τρόπο περαιτέρω εκμετάλλευση αυτών χωρίς την προηγούμενη άδεια της ΑΕΠΙ